Zestaw podnoszący 6,5" z amortyzatorami SST3000 Ford F-250/F-350 17-22 ReadyLift 49-2767
2017-2022 F250 F350 4WD 6,5" Zestaw podnoszenia.
Tylko do samochodów ciężarowych z silnikiem Diesla
Maksymalny rozmiar opon: 38".
Zawiera amortyzatory SST3000
Wyprodukowano w USA.
Do samochodów ciężarowych z pełnymi wałami napędowymi.
Świetny podnośnik w atrakcyjnej cenie!
Diesel tylko silniki.
ReadyLIFT oferuje system podnoszenia 6,5 cala przeznaczony dla samochodów ciężarowych Ford F250 F250 4WD z lat 2017-2022. z jednoczęściowym wałem napędowym, który zawiera nasze amortyzatory SST3000. Ten zestaw podnoszący o 6,5 cala zapewnia właścicielom doskonałą opcję zestawu podnoszącego, który podniesie ciężarówki F250 łącznie o 6,5 cala z przodu. Zapewnia to maksymalny prześwit dla opon i niezrównane osiągi. Z łatwością dopasuj opony terenowe o wysokości do 38 cali. Ten nowy kompletny zestaw podnoszący zapewnia bezkompromisową jazdę i prowadzenie!
49-2767 6,5-calowy zestaw podnoszący zawiera niestandardowe sprężyny śrubowe zaprojektowane w celu zapewnienia niewiarygodnie wygodnej jazdy, a także lepszych osiągów w terenie. zestaw zawiera wsporniki ramion promienia, które pozwalają na użycie fabrycznych ramion promienia i regulację koła skrętnego w procesie.Inne ważne elementy tego zestawu obejmują podpórkę, wspornik drążka kierowniczego, łączniki końcowe drążka stabilizatora, przekładkę wału napędowego i cały osprzęt.
UWAGA. Do użytku wyłącznie z pełnymi wałami napędowymi. .
UWAGA. Bloki podnoszące w tym zestawie nie są przeznaczone do współpracy z dostępnymi na rynku wtórnym lub fabrycznymi resorami pneumatycznymi/zestawami do równoważenia obciążenia, które są mocowane do występów błotnika. spowoduje unieważnienie wszystkich gwarancji na jednostki i może spowodować awarię trzpienia ogranicznika.
UWAGA. Tylko dla silników wysokoprężnych.
UWAGA. Zestaw zawiera cztery (4) amortyzatory SST3000.
Cechy i specyfikacje. Korzyści:
Maksymalny rozmiar kół i opon 22 x 12 z przesunięciem +12 z oponą 38 x 13,50"
Przedni podnośnik 6,5" zapewnia dodatkowy prześwit i możliwość oczyszczenia opon do 38".
Wsporniki opuszczania ramion promienia pozwalają na użycie fabrycznych ramion promienia i regulację kół samonastawnych.
Niestandardowe sprężyny śrubowe zapewniają maksymalne unoszenie się w terenie i na drodze.
5-calowe bloki tylne i przedłużenie skrzydła zapewniają łatwe podnoszenie przy zachowaniu jakości
Obejmuje przedłużone końcówki drążka stabilizatora, przedłużenia błotników, krzywki poziomujące, opuszczany wahacz i przedłużone wsporniki przewodów hamulcowych.
Zwiększone możliwości terenowe z niewiarygodnie świetną jazdą!
Instalacja opony
38" maksymalna średnica opony
37x12,50 bez tarcia na 9-calowym kole z zerowym offsetem
38x13, 50 na kole 10" z przesunięciem +12
18" - 37X12,5R18
20" - 37X12,5R20
Rozmiar opon Zalecenia dotyczące montażu kół i opon ReadyLIFT są zwykle oparte na felgach Wheel Pros i oponach Nitto. Ze względu na różnice między producentami opon, specyfikacje i wymiary opon, w tym między innymi średnica całkowita, średnica toczna, szerokość bieżnika, współczynnik kształtu, układ występów, konstrukcja ściany bocznej i ciśnienie w oponach, będą się znacznie różnić w zależności od producenta opony i koła. Każdą kombinację opon i kół należy sprawdzić przed montażem. Skonsultuj się z lokalnym instalatorem, aby dowiedzieć się więcej o oponach odpowiednich do Twojego zastosowania.
Uwaga dotycząca jazdy. Jeśli pojazd jest podniesiony i zamontowane są nieoryginalne koła i opony, konstrukcja producenta opon i jakość materiałów mogą mieć wpływ na właściwości jezdne pojazdu. . Wraz ze wzrostem rozmiarów kół pojazdów i opon, większość większych opon na rynku wtórnym do samochodów ciężarowych i SUV-ów to 10-warstwowe (lub więcej) opony E w porównaniu do typowych 6-warstwowych opon OEM. Ta sztywniejsza konstrukcja ściany bocznej zwiększa postrzeganą sztywność zawieszenia, często opisywaną jako szorstkość jazdy. Różnice w jeździe, prowadzeniu, przyczepności, hałasie, zużyciu paliwa i zużyciu między oponami całorocznymi, terenowymi, błotnymi lub terenowymi mogą być znaczne. Należy pamiętać, że wybór opon i felg zazwyczaj ma znaczący wpływ na komfort i efektywność jazdy. wrażenia z jazdy.
Komponenty zestawu
Dwie sprężyny śrubowe o wysokiej wydajności
Dwie dolne przekładki wykonane z kęsów aluminium obrabianych CNC.
Jedna huśtawka ramię.
Jeden oryginalny żeliwny wspornik przedniego drążka kierowniczego.
Dwa zawiasowe wsporniki promienia.
Dwa przedłużenia błotników.
Dwa drążki końcowe przedłużony przedni stabilizator.
Dwa żeliwne bloki tylnego podnośnika w stylu OEM.
Przedłużone śruby w kształcie litery U i osprzęt.‹? «
Cztery amortyzatory SST3000.
Podmodel | Diesel |
Amortyzatory | SST3000 |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 6.5" |
Podmodel | 4WD |
Notatka | Diesel Trucks Only |
Marka | ReadyLift |
Automatyczny | 2017 Ford F-250, 2018 Ford F-250, 2019 Ford F-250, 2020 Ford F-250, 2017 Ford F-350, 2018 Ford F-350, 2019 Ford F-350, 2020 Ford F-350, 2021 Ford F-250, 2021 Ford F-350, 2022 Ford F-250, 2022 Ford F-350 |
Podmodel | Diesel |
Amortyzatory | SST3000 |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 6.5" |
Podmodel | 4WD |
Notatka | Diesel Trucks Only |
Marka | ReadyLift |
Automatyczny | 2017 Ford F-250, 2018 Ford F-250, 2019 Ford F-250, 2020 Ford F-250, 2017 Ford F-350, 2018 Ford F-350, 2019 Ford F-350, 2020 Ford F-350, 2021 Ford F-250, 2021 Ford F-350, 2022 Ford F-250, 2022 Ford F-350 |