Zestaw podnoszący 3"F/1"R Dodge Ram 2500 4WD 19-22 ReadyLift 69-1930
Ram 2500 HD 4WD 2019-2022
Zestaw podnoszenia SST 3" przód/1" tył
Specjalnie zaprojektowany do nowego nadwozia RAM 2500 HD 4WD 2019-2022
p>Dopuszczalne są opony o wysokości do 37 stóp.
Nie do użytku w samochodach dostawczych lub pojazdach wyposażonych w pług śnieżny lub karetkę pogotowia.
Niekompatybilne z ciężarówkami z wyposażeniem pneumatycznym (poduszki) lub zawieszenie pneumatyczne).
Podnieś swoją ciężarówkę Ram 2500 4WD 2019-2022 bez poświęcania właściwości jezdnych i obsługi. Przednie i tylne amortyzatory ReadyLIFT 69-1930 są wykonane z wytrzymałej stali z laserowo wycinaną czarną powłoką elektroniczną ReadyLIFT 3,0-calowe podkładki podnoszące ze stali nierdzewnej nie zużywają się ani nie zmniejszają wysokości jazdy z upływem czasu i pozwalają na użycie fabrycznej przedniej sprężyny śrubowej. Przedni element dystansowy zestawu podnoszenia ze stali nierdzewnej 69-1930 jest przeznaczony wyłącznie do nowego stylu nadwozia 2019-2022. Ram 2500 ma napęd 4WD HD i zapewnia 3-calowy skok, co daje miejsce na zamontowanie opon o wysokości do 37 cali.
Nie do użytku w wagonach silnikowych ani ciężarówkach z fabrycznym pługiem śnieżnym lub pakietem ambulansu.
Niekompatybilne z ciężarówkami z zawieszeniem pneumatycznym (poduszki powietrzne lub zawieszenie pneumatyczne).
Montaż opon
Opona 37" na kole zerowym
Uwaga dotycząca rozmiaru opon: zalecenia dotyczące montażu kół i opon ReadyLIFT są zasadniczo oparte na kołach Wheel Pros i oponach Nitto. , wzór występów, konstrukcja ściany bocznej i ciśnienie w oponach będą się znacznie różnić w zależności od producenta opony i koła. Każdą kombinację opon i kół należy przetestować przed montażem. Skonsultuj się z lokalnym instalatorem, aby dowiedzieć się więcej o oponach odpowiednich do Twojego zastosowania.
Uwaga dotycząca płynnego działania. Jeśli pojazd jest podniesiony i zamontowane są nieoryginalne koła i opony, konstrukcja producenta opon i jakość materiałów mogą mieć wpływ na właściwości jezdne pojazdu. . Wraz ze wzrostem rozmiarów kół pojazdów i opon, większość większych opon na rynku wtórnym do samochodów ciężarowych i SUV-ów to 10-warstwowe (lub więcej) opony E w porównaniu do typowych 6-warstwowych opon OEM. Ta sztywniejsza konstrukcja ściany bocznej zwiększa postrzeganą sztywność zawieszenia, często opisywaną jako szorstkość jazdy. Różnice w jeździe, prowadzeniu, przyczepności, hałasie, zużyciu paliwa i zużyciu między oponami całorocznymi, terenowymi, błotnymi lub terenowymi mogą być znaczne. Należy pamiętać, że wybór opon i felg zazwyczaj ma znaczący wpływ na komfort i efektywność jazdy. doświadczenia.
Komponenty
Przednie/tylne podkładki dystansowe
Poliuretanowe przedłużenia błotników
Przedłużenia przedniego amortyzatora
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 3" |
Podmodel | 4WD |
Marka | ReadyLift |
Automatyczny | 2019 Dodge Ram 2500, 2020 Dodge Ram 2500, 2021 Dodge Ram 2500, 2021 Ram 2500, 2020 Ram 2500, 2019 Ram 2500, 2022 Dodge Ram 2500, 2022 Ram 2500 |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 3" |
Podmodel | 4WD |
Marka | ReadyLift |
Automatyczny | 2019 Dodge Ram 2500, 2020 Dodge Ram 2500, 2021 Dodge Ram 2500, 2021 Ram 2500, 2020 Ram 2500, 2019 Ram 2500, 2022 Dodge Ram 2500, 2022 Ram 2500 |