Zestaw do podnoszenia 3,5" Dodge Ram 1500 19-22 ReadyLift 69-1935
2019-2022 Ram 1500 2WD/4WD Zestaw podnoszący ze stali nierdzewnej 3,5"
Nie do użytku w pojazdach z zawieszeniem pneumatycznym
Przednie elementy dystansowe z aluminium obrabianego CNC
Prefabrykowane stalowe podkładki tylne
Zawiera wytrzymałe wahacze
Mocne mocowanie i równomierne rozłożenie obciążenia
Odlewane bloki w stylu OEM
Nie wypaczają się i nie zmieniają kształtu
Cięcie lub spawanie oryginalnych części jest zabronione.
Wyprodukowano w USA.
Opony: 35x12.50 20x9 +0
UWAGA. Nie do użytku w ciężarówkach. które są fabrycznie podniesione/wypoziomowane lub posiadają „pakiet terenowy”. Proszę sprawdzić wysokość fabryczną przed złożeniem zamówienia lub instalacją. Ten zestaw nie jest zalecany do ciężarówek z wysokością piasty koła do błotnika większą niż 22 cale.
**Nie pasuje do modeli Ram TRX.
ReadyLIFT oferuje miękkie rozwiązanie, aby odpowiednio poprawić pozycję kierowcy i wrażenia z jazdy ciężarówki Ram 1500 2WD/4WD 2019-2022. Podobnie jak konstrukcja nadwozia, konstrukcja zawieszenia Ram 1500 2019-2022 ma kilka unikalnych elementów konstrukcyjnych, które różnią się od poprzedniej generacji. Baran. Różnice te zostały wyeliminowane przez naszych inżynierów, w wyniku czego oferujemy teraz nowy zestaw podnoszenia ze stali nierdzewnej wyłącznie do nowych ciężarówek Ram 1500 2WD/4WD.
Zestaw podnośnika ze stali nierdzewnej 69-1935 zapewnia podnośnik przedni 3,5" i podnośnik tylny 2". Nowy styl nadwozia Ram jest teraz wyposażony w złożony górny wahacz z osłoną z blachy. Nasi inżynierowie ustalili, że najlepszym rozwiązaniem dla zestawu byłoby zastosowanie naszych górnych wahaczy ze stali DOM z rurkami DOM z poprawionymi przegubami kulowymi. kąty zawiasów. przekładki. Ta kombinacja tworzy prawdziwe uniesienie przodu o 3,5 cala, co jest idealne do zamontowania opony o wysokości do 35 cali na kole 20x9 z zerowym offsetem. Ten podnośnik działa świetnie, nie wykraczając poza CV, które działają dobrze w ramach tolerancji OEM.
Model 2019-2022 ma Ta przekładka zapewnia 2-calowe podniesienie tylnego zderzaka, a także zawiera przedłużenia tylnego zderzaka do kontroli kompresji.
Nasz 69-1935 3,5-calowy zestaw podnoszący ze stali nierdzewnej wykona zadanie dobrze i za przystępną cenę.
Nie do użytku w ciężarówkach z fabrycznym zawieszeniem pneumatycznym.
Uwaga: NIE jest przeznaczony do użytku w terenie ani do ciężkich zadań.
Uwaga. 35x12,50-20, minimalne przesunięcie koła wynosi 0 dla koła o szerokości 9 cali. Podczas korzystania z 295/65-20 minimalne przesunięcie wynosi +18, aby opona nie ocierała się o dźwignię sterującą przy pełnym obrocie.
Montaż opony
Opona: min. /max
35x12,50 na 20x9 z przesunięcie 0.
295/65-20x9 Przesunięcie +18
Rozmiar opony Zalecenia dotyczące montażu kół i opon ReadyLIFT są zasadniczo oparte na kołach Wheel Pros i oponach Nitto. Ze względu na różnice między producentami opon, specyfikacje i wymiary opon, w tym między innymi średnica całkowita, średnica toczna, szerokość bieżnika, współczynnik kształtu, układ występów, konstrukcja ściany bocznej i ciśnienie w oponach, będą się znacznie różnić w zależności od producenta opony i koła. Każdą kombinację opon i kół należy sprawdzić przed montażem. Skonsultuj się z lokalnym instalatorem, aby dowiedzieć się więcej o oponach odpowiednich do Twojego zastosowania.
Uwaga dotycząca jazdy. Jeśli pojazd jest podniesiony i zamontowane są nieoryginalne koła i opony, konstrukcja producenta opon i jakość materiałów mogą mieć wpływ na właściwości jezdne pojazdu. . Wraz ze wzrostem rozmiarów kół pojazdów i opon, większość większych opon na rynku wtórnym do samochodów ciężarowych i SUV-ów to 10-warstwowe (lub więcej) opony E w porównaniu do typowych 6-warstwowych opon OEM. Ta sztywniejsza konstrukcja ściany bocznej zwiększa postrzeganą sztywność zawieszenia, często opisywaną jako szorstkość jazdy. Różnice w jeździe, prowadzeniu, przyczepności, hałasie, zużyciu paliwa i zużyciu między oponami całorocznymi, terenowymi, błotnymi lub terenowymi mogą być znaczne. Należy pamiętać, że wybór opon i felg zazwyczaj ma znaczący wpływ na komfort i efektywność jazdy. doświadczenie.
Komponenty zestawu
Rurowe górne wahacze ze skorygowanymi kątami miseczek przegubów kulowych i wytrzymałymi przegubami kulowymi
Aluminiowe podkładki dystansowe cylindra i puste aluminiowe podkładki dystansowe, wstępnie obciążone CNC Obrabiane mechanicznie elementy dystansowe sprężyn
Prefabrykowane stalowe elementy dystansowe o dużej wytrzymałości do tylnych sprężyn śrubowych
Stalowe nakładki na tylne błotniki
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 3.5" |
Podmodel | 4WD, RWD |
Marka | ReadyLift |
Notatka | Not for use on trucks that are factory pre-lifted/leveled or that have the "off-road package". Check factory height prior to ordering or installing. This kit is not recommended for trucks with more than 22" of wheel hub to fender lip height. |
Automatyczny | 2021 Dodge Ram 1500, 2020 Dodge Ram 1500, 2019 Dodge Ram 1500, 2021 Ram 1500, 2020 Ram 1500, 2022 Dodge Ram 1500, 2022 Ram 1500, 2019 Ram 1500 |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 3.5" |
Podmodel | 4WD, RWD |
Marka | ReadyLift |
Notatka | Not for use on trucks that are factory pre-lifted/leveled or that have the "off-road package". Check factory height prior to ordering or installing. This kit is not recommended for trucks with more than 22" of wheel hub to fender lip height. |
Automatyczny | 2021 Dodge Ram 1500, 2020 Dodge Ram 1500, 2019 Dodge Ram 1500, 2021 Ram 1500, 2020 Ram 1500, 2022 Dodge Ram 1500, 2022 Ram 1500, 2019 Ram 1500 |