Zestaw podnoszenia 3,5" Ford F-150 4WD 21-22 ReadyLift 69-21350
3,5" przód/1,25" tył.
Pasuje do Forda F150 2021-UP 4WD
Zawiera wahacze z wytrzymałych rur stalowych z wytrzymałymi przegubami kulowymi.
Zawiera tylne bloki w stylu OEM dla prawidłowego kąta gimbala.
Nie jest wymagane cięcie ani spawanie części OEM
Zachowana jazda fabryczna
Ograniczona żywotność Gwarancja.
UWAGA. Niekompatybilny z Fordem BlueCruise
UWAGA. Nie jest przeznaczony do użytku w ciężarówkach, które zostały wstępnie podniesione/wypoziomowane w fabryce lub mają „pakiet terenowy”, taki jak Tremor i FX4 Edition. Proszę sprawdzić wysokość fabryczną przed złożeniem zamówienia lub instalacją. Ciężarówki z wysokością piasty koła do błotnika większą niż 22" mogą wymagać mniejszego podnośnika.
Przedstawiamy zestaw podnośnika ReadyLIFT 69-21350 3,5" ze stali nierdzewnej, specjalnie zaprojektowany dla nowego Forda 2021. Przetworniki F-150 4WD. Ten nowy zestaw podnoszący ze stali nierdzewnej to wersja drugiej generacji naszego popularnego zestawu podnoszącego ze stali nierdzewnej 69-2300 3,5" na rok 2020 i wcześniejsze modele. Wiele funkcji premium tego zestawu zostało przeniesionych do nowego zestawu 69-21350, na przykład jako przedni koniec obrabiany CNC, aluminiowe elementy podnośnika i nasze popularne rurowe wahacze ze skorygowanymi kątami przegubów kulowych Nowe wytrzymałe przeguby kulowe z automatycznym poziomowaniem i wsporniki reflektorów specjalnie zaprojektowane dla F-150 2021. a każdy zestaw zawiera również (4) krzywkę poziomującą tylne elementy obejmują 2,5-calowe, precyzyjnie obrobione stalowe bloki tylnego podnośnika z nowymi dłuższymi śrubami w kształcie litery U, dzięki czemu F-150 na lata 2021-2022 ma ładną, prawie płaską postawę z niewielkimi pochyleniami. Ten nowy zestaw podnoszenia zawiera nowe przedłużenia tylnego amortyzatora, dzięki czemu można odbudować przy użyciu fabrycznych tylnych amortyzatorów. (Uwaga: wysokość przedniego uniesienia może wahać się od 3,25 do 3,5 cala w zależności od pojazdu.) Podnoszenie z tyłu wynosi około 1,25 cala.
Może opona do 295/60-20 na kole 20x9 +18. Może pracować z 35x12,50 z zerowym offsetem, ale wymaga przycięcia.
Może współpracować z fabrycznymi kołami 20x8,5" +44 z oponami o szerokości mniejszej niż 11,50".
Działa z automatycznym poziomowaniem i reflektorami CCD.
UWAGA: Z wyłączeniem wersji Tremor
UWAGA: Brak kompatybilności z Fordem BlueCruise
Opony
35x11,50 lub 295 /60-20 Maksymalny rozmiar opony na kole 9" z przesunięciem +18
koło 35" x 12,5" z przesunięciem 20" x 9" 0 w zależności od konstrukcji opony .
Oryginalne koła offsetowe 20x8,5 +44 można stosować z oponami o szerokości mniejszej niż 11,5 cala.
Uwaga dotycząca rozmiaru opon. Zalecenia ReadyLIFT dotyczące montażu kół i opon są zwykle oparte na kołach Wheel Pros. i opony Nitto. Ze względu na różnice produktowe między producentami opon, specyfikacje i wymiary opon, w tym między innymi średnica całkowita, średnica toczenia, szerokość bieżnika, współczynnik kształtu, układ występów, konstrukcja ściany bocznej i ciśnienie w oponach, różnią się znacznie w zależności od producenta. koła. Każdą kombinację opon i kół należy sprawdzić przed montażem. Skonsultuj się z lokalnym instalatorem, aby dowiedzieć się więcej o oponach odpowiednich do Twojego zastosowania.
Uwaga dotycząca jazdy. Jeśli pojazd jest podniesiony i zamontowane są nieoryginalne koła i opony, konstrukcja producenta opon i jakość materiałów mogą mieć wpływ na właściwości jezdne pojazdu. . Wraz ze wzrostem rozmiarów kół pojazdów i opon, większość większych opon na rynku wtórnym do samochodów ciężarowych i SUV-ów to 10-warstwowe (lub więcej) opony E w porównaniu do typowych 6-warstwowych opon OEM. Ta sztywniejsza konstrukcja ściany bocznej zwiększa postrzeganą sztywność zawieszenia, często opisywaną jako szorstkość jazdy. Różnice w jeździe, prowadzeniu, przyczepności, hałasie, zużyciu paliwa i zużyciu między oponami całorocznymi, terenowymi, błotnymi lub terenowymi mogą być znaczne. Należy pamiętać, że wybór opon i felg zazwyczaj ma znaczący wpływ na komfort i efektywność jazdy. wrażenia z jazdy.
Elementy zestawu
Obejmuje dwa wytrzymałe wahacze DOM ze stali rurowej ze skorygowanymi kątami miseczki, wytrzymałe przeguby kulowe TCT - Terrain Control Technology i tuleje obrotowe oraz regulator nakrętki krzywkowe. Współpracuje z reflektorami z automatycznym poziomowaniem i CCD.
Zawiera dwa aluminiowe przedłużki górnego mocowania kolumny obrabiane CNC i dwie aluminiowe przekładki wstępnego naprężenia kolumny obrabiane CNC.
Zawiera dwie podkładki dystansowe 2,5". bloki tylnego podnośnika z nowymi dłuższymi śrubami w kształcie litery U i osprzętem oraz nowe przedłużenia tylnego amortyzatora.
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 3.5" |
Podmodel | 4WD |
Marka | ReadyLift |
Notatka | Not compatible with Ford BlueCruise |
Automatyczny | 2021 Ford F-150, 2022 Ford F-150 |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 3.5" |
Podmodel | 4WD |
Marka | ReadyLift |
Notatka | Not compatible with Ford BlueCruise |
Automatyczny | 2021 Ford F-150, 2022 Ford F-150 |