Zestaw podnoszenia 3,5" Ford F-150 2WD 21-22 ReadyLift 69-21352
3,5" przód/1,5" tył.
Pasuje do Forda F150 2021-UP 2WD
Zawiera wahacze z wytrzymałych rur stalowych z wytrzymałymi przegubami kulowymi.
Zawiera tylne bloki w stylu OEM dla prawidłowego kąta gimbala.
Nie jest wymagane cięcie ani spawanie części OEM
Zachowana jazda fabryczna
Ograniczona żywotność Gwarancja.
UWAGA: Nie do użytku w ciężarówkach wstępnie podniesionych/wypoziomowanych w fabryce ani z „pakietem terenowym”, takim jak Tremor Edition. Proszę sprawdzić wysokość fabryczną przed złożeniem zamówienia lub instalacją. Ciężarówki z rozstawem piasty koła i krawędzi błotnika większym niż 22 cale mogą wymagać mniejszego podnoszenia.
UWAGA. Niekompatybilny z Fordem BlueCruise
Najnowszy Ford F150 pozostaje popularnym wyborem wśród nowych właścicieli ciężarówek, a nasz zestaw SST 69-21350 odniósł ogromny sukces w zastosowaniach z napędem na 4 koła. Ten zestaw okazał się tak popularny, że dodajemy wersję z napędem na 2 koła. Całkowicie nowy 69-21352 to zestaw do podnoszenia 2WD SST, który zapożycza konstrukcję przedniego zawieszenia od swojego odpowiednika z napędem na 4 koła, w połączeniu z unikalną konstrukcją tylnego bloku, aby prawidłowo podnieść i wypoziomować wersję 2WD Ford F-150 2021-Up.
Zestaw podnoszący ReadyLIFT 69-21352 3,5" SST został zaprojektowany specjalnie dla nowych pickupów 2021-UP 2WD Ford F-150. Ten nowy zestaw podnoszący SST (technologia inteligentnego zawieszenia) to wersja drugiej generacji, która jest w dużej mierze zapożyczony z naszego popularnego, sprawdzonego zestawu podnoszenia ze stali nierdzewnej 3,5" na rok 2020 i wcześniejsze modele. Wiele funkcji premium zestawu zostało przeniesionych do nowego zestawu 69-21352, takich jak aluminiowa przednia część 6061-T6 i nasz popularny rurowe wahacze ze skorygowanymi kątami przegubów kulowych Nowe wytrzymałe przeguby kulowe do F-150 i automatycznie poziomowane wsporniki montażowe reflektorów zostały zintegrowane z nowymi wahaczami Precyzyjne tylne bloki podnośnika z aluminium obrabianego maszynowo o wysokości 1 cala z nowymi śrubami w kształcie litery U zapewniają model 2021 -UP Ford F-150 ma ładny i neutralny wygląd. Zestaw zawiera nawet nowe przedłużenia tylnego amortyzatora, dzięki czemu można zachować jazdę, prowadzenie i komfort fabrycznych tylnych amortyzatorów.
Całkowicie nowy 69-21352 2021-UP Ford F-150 2WD 3,5” SST Lift Kit to doskonały wybór dla tych, którzy chcą jeździć na dużych oponach, takich jak 35-tki. Maksymalny rozmiar opony do zastosowania z tym zestawem to 35 X 11,5 na 9-calowym kole z zerowym przesunięciem. (295/65-20).
Opony do 295/60-20 są dozwolone na kole 20x9 +18. Może współpracować z kołami 35 x 12,50 z zerowym offsetem, ale wymaga przycięcia.
Może współpracować z fabrycznymi kołami 20 x 8,5" +44 z oponą węższą niż 11,50" szerokości.
Działa z automatycznie poziomowanymi reflektorami i CCD.
UWAGA: Z wyjątkiem wersji Tremor
UWAGA. Niekompatybilny z Ford BlueCruise
Montaż opon
35x11,50 lub 295/60-20 Max na 9-calowych kołach z przesunięciem +18
Koło 35"x12,5" Koło 20"x9" z zerowym offsetem może wymagać pewnych poprawek w zależności od konstrukcji opony.
Fabryczne koła 20x8,5 +44 z offsetem mogą być używane z mniejszymi oponami niż 11,5 cala
Rozmiar opony. Notatka. Zalecenia dotyczące montażu kół i opon ReadyLIFT są zasadniczo oparte na kołach Wheel Pros i oponach Nitto. Ze względu na różnice między producentami opon, specyfikacje i wymiary opon, w tym między innymi średnica całkowita, średnica toczna, szerokość bieżnika, współczynnik kształtu, układ występów, konstrukcja ściany bocznej i ciśnienie w oponach, będą się znacznie różnić w zależności od producenta opony i koła. Każdą kombinację opon i kół należy sprawdzić przed montażem. Skonsultuj się z lokalnym instalatorem, aby dowiedzieć się więcej o oponach odpowiednich do Twojego zastosowania.
Uwaga dotycząca jazdy. Jeśli pojazd jest podniesiony i zamontowane są nieoryginalne koła i opony, konstrukcja producenta opon i jakość materiałów mogą mieć wpływ na właściwości jezdne pojazdu. . Wraz ze wzrostem rozmiarów kół pojazdów i opon, większość większych opon na rynku wtórnym do samochodów ciężarowych i SUV-ów to 10-warstwowe (lub więcej) opony E w porównaniu do typowych 6-warstwowych opon OEM. Ta sztywniejsza konstrukcja ściany bocznej zwiększa postrzeganą sztywność zawieszenia, często opisywaną jako szorstkość jazdy. Różnice w jeździe, prowadzeniu, przyczepności, hałasie, zużyciu paliwa i zużyciu między oponami całorocznymi, terenowymi, błotnymi lub terenowymi mogą być znaczne. Należy pamiętać, że wybór opon i felg zazwyczaj ma znaczący wpływ na komfort i efektywność jazdy. wrażenia z jazdy.
Komponenty zestawu
Obejmuje dwa wzmocnione wahacze DOM ze stalowych rurek ze skorygowanymi kątami miseczek, wytrzymałe przeguby kulowe i tuleje obrotowe TCT - Terrain Control Technology oraz krzywkę centrującą. orzechy. Współpracuje z automatycznie poziomującymi reflektorami i CCD.
Zawiera dwa aluminiowe przedłużki górnego mocowania kolumny obrabiane CNC i dwie aluminiowe przekładki wstępnego naprężenia kolumny obrabiane CNC.
Zawiera dwie podkładki dystansowe 1,5" tylnego podnośnika bloki z nowymi dłuższymi śrubami w kształcie litery U i osprzętem oraz nowymi przedłużeniami tylnego amortyzatora.
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 3.5" |
Podmodel | RWD |
Notatka | Not for use on trucks that are factory pre-lifted/leveled or that have the "off-road package" like Tremor Edition. Check factory height prior to ordering or installing. Trucks with more than 22" of wheel hub to fender lip height may require less lift. |
Marka | ReadyLift |
Automatyczny | 2021 Ford F-150, 2022 Ford F-150 |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 3.5" |
Podmodel | RWD |
Notatka | Not for use on trucks that are factory pre-lifted/leveled or that have the "off-road package" like Tremor Edition. Check factory height prior to ordering or installing. Trucks with more than 22" of wheel hub to fender lip height may require less lift. |
Marka | ReadyLift |
Automatyczny | 2021 Ford F-150, 2022 Ford F-150 |