Zestaw podnoszenia 3,5" Ford F-150 14-20 ReadyLift 69-2300
Pasuje do Forda F150 2014-2020 2WD/4WD z 1- i 2-częściowym wałem napędowym.
Zawiera wytrzymałe wahacze z rur stalowych ze wzmocnionymi przegubami kulowymi.
Zawiera tylne bloki w stylu OEM dla prawidłowego kąta gimbala.
Bezpieczny montaż i równomierne rozłożenie obciążenia
Nie wypacza się i nie zmienić kształt
Bez cięcia części OEM ani spawania
Obsługuje jazdę fabryczną
W razie potrzeby... Pudełko
Dopuszczalne do 35 cali wysokości.
Ograniczona dożywotnia gwarancja.
UWAGA. Nie do użytku w samochodach ciężarowych wstępnie podniesionych/wypoziomowanych w fabryce lub z „pakietem terenowym”. Proszę sprawdzić wysokość fabryczną przed złożeniem zamówienia lub instalacją. Ciężarówki z piastą koła do końcówki skrzydła o wysokości powyżej 22 cali mogą wymagać mniejszego podnoszenia.
Nowość — teraz obejmuje wytrzymałe, pływające tuleje obrotowe TCT, które są samosmarujące i eliminują tarcie.
Zestaw podnoszący ze stali nierdzewnej ReadyLIFT 3,5" jest przeznaczony dla właścicieli F-150 z lat 2015-2020 możliwość zintegrowanego przedniego i tylnego podnośnika, który podnosi przód samochodu o 3,5 cala. „Z 2 calami z tyłu. Tworzy to popularną ogólnie podniesioną postawę, która nie jest zbyt wysoka, ale wystarczająco wysoka, aby pomieścić gumę 3 5x11,50. Te systemy podnośników czerpią korzyści z popularności naszych zestawów podnośników SST z rurowymi wahaczami i zawierają wiele wspaniałych zaawansowanych funkcji. I są bardzo łatwe w instalacji! Podobnie jak wiele naszych popularnych zestawów do podnoszenia, te nowe zestawy do podnoszenia ze stali nierdzewnej są skupione wokół naszych górnych wahaczy DOM z rur stalowych. Stworzenie prawej ręki do tego zadania było kluczowe dla zaprojektowania tego zestawu. Nasz zespół stworzył doskonałe ramię z przegubem kulowym 14 stopni, aby zapewnić odpowiednią geometrię i wyrównanie. Oznacza to długą żywotność opon oraz doskonałe prowadzenie. Każdy wysięgnik zawiera nasz opatentowany przegub kulowy ReadyLIFT, ten sam przegub kulowy do dużych obciążeń, który jest używany w naszych zestawach do podnoszenia ciężarówek o udźwigu 3/4 tony. Każde ramię zawiera nowe tuleje poliuretanowe TCT z jednorazowym smarowaniem. Wysokość podnoszenia 3,5 cala jest osiągana dzięki naszej unikalnej konstrukcji przesuniętego mocowania górnego. Te aluminiowe wsporniki podnoszące z aluminium klasy lotniczej, wykonane na maszynach CNC, mają unikalną konstrukcję z przesuniętymi śrubami, zaprojektowaną tak, aby ustawić kolumnę w jej pierwotnej pozycji. Zapewnia to właściwy luz zawieszenia. i zapewnia, że Twoja ciężarówka jeździ tak, jak była w magazynie.Dodatkowo dołączamy obrabianą maszynowo przekładkę naprężenia wstępnego kęsa, która pasuje między górną część sprężyny a dolną część kołpaka kolumny, aby wstępnie naprężyć sprężynę.Działa to również jako ogranicznik zwisu, co zapewnia trwałość osi CV w modelach z napędem na 4 koła bez wychodzenia poza CV, które działają dobrze w ramach tolerancji OEM. Bloki te zawierają podwójne kołki ustalające. W przypadku samochodów ciężarowych z dwuczęściowym wałem napędowym dołączamy również podkładkę dystansową łożyska nośnego — wszystko to przyczynia się do doskonałego układu zawieszenia podczas jazdy i prowadzenia, który naprawdę ulepsza samochód ciężarowy Ford F-150!
UWAGA: Nie do użytku z ciężarówek, które zostały fabrycznie podniesione/wypoziomowane lub posiadają „pakiet terenowy”. Proszę sprawdzić wysokość fabryczną przed złożeniem zamówienia lub instalacją. Ciężarówki z odległością między piastą a błotnikiem większą niż 22 cale mogą wymagać mniejszego podnoszenia.
Serwis opon
Maks. 35x12,50 na szerokim 9-calowym kole z przesunięciem +12
W zależności od konstrukcji opony może być wymagane lekkie przycięcie.
Zalecana opona:
285-50 - R22
285-65-R20
285-75-R18
Rozmiar opon Uwaga: Zalecenia dotyczące montażu kół i opon ReadyLIFT są zwykle oparte na kołach Wheel Pros i opony Nitto. Ze względu na różnice między producentami opon, specyfikacje i wymiary opon, w tym między innymi średnica całkowita, średnica toczna, szerokość bieżnika, współczynnik kształtu, układ występów, konstrukcja ściany bocznej i ciśnienie w oponach, będą się znacznie różnić w zależności od producenta opony i koła. Każdą kombinację opon i kół należy sprawdzić przed montażem. Skonsultuj się z lokalnym instalatorem, aby dowiedzieć się więcej o oponach odpowiednich do Twojego zastosowania.
Uwaga dotycząca jazdy. Jeśli pojazd jest podniesiony i zamontowane są nieoryginalne koła i opony, konstrukcja producenta opon i jakość materiałów mogą mieć wpływ na właściwości jezdne pojazdu. . Wraz ze wzrostem rozmiarów kół pojazdów i opon, większość większych opon na rynku wtórnym do samochodów ciężarowych i SUV-ów to 10-warstwowe (lub więcej) opony E w porównaniu do typowych 6-warstwowych opon OEM. Ta sztywniejsza konstrukcja ściany bocznej zwiększa postrzeganą sztywność zawieszenia, często opisywaną jako szorstkość jazdy. Różnice w jeździe, prowadzeniu, przyczepności, hałasie, zużyciu paliwa i zużyciu między oponami całorocznymi, terenowymi, błotnymi lub terenowymi mogą być znaczne. Należy pamiętać, że wybór opon i felg zazwyczaj ma znaczący wpływ na komfort i efektywność jazdy. wrażenia z jazdy.
Elementy zestawu
Obejmuje dwa wytrzymałe ramiona rurowe ze stali DOM ze skorygowanymi kątami miseczki, wytrzymałe przeguby kulowe i jednorazowe tuleje smaru uretanowego.
Zawiera obejmuje dwa komputery z przesuniętymi aluminiowymi przedłużkami rozpórek kęsów aluminiowych montowanymi od góry i dwoma aluminiowymi przekładkami wstępnego naprężenia sprężyny kęsów CNC.
Zawiera dwa 3-calowe tylne jednostki podnoszące z nowymi, dłuższymi śrubami w kształcie litery U i elementami mocującymi.
< pStrona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 3.5" |
Podmodel | 4WD, RWD |
Marka | ReadyLift |
Notatka | Not for use on trucks that are factory pre-lifted/leveled or that have the "off-road package". Check factory height prior to ordering or installing. Trucks with more than 22" of wheel hub to fender lip height may require less lift. |
Waga | 32 lbs |
Automatyczny | 2014 Ford F-150, 2015 Ford F-150, 2016 Ford F-150, 2017 Ford F-150, 2018 Ford F-150, 2019 Ford F-150, 2020 Ford F-150 |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 3.5" |
Podmodel | 4WD, RWD |
Marka | ReadyLift |
Notatka | Not for use on trucks that are factory pre-lifted/leveled or that have the "off-road package". Check factory height prior to ordering or installing. Trucks with more than 22" of wheel hub to fender lip height may require less lift. |
Waga | 32 lbs |
Automatyczny | 2014 Ford F-150, 2015 Ford F-150, 2016 Ford F-150, 2017 Ford F-150, 2018 Ford F-150, 2019 Ford F-150, 2020 Ford F-150 |