Zestaw podnoszenia 2,5" Ford F-250/F-350 4WD 11-22 ReadyLift 69-2741
2,5-calowy zestaw podnoszenia ze stali nierdzewnej
2017-2022 Ford Super Duty (SRW) 4WD używane w ciężarówkach SRW z dwuczęściowym wałem napędowym.
Wystarczą opony o wysokości 37" - opony 35" są idealne do tego zestawu
Jeśli chodzi o podnoszenie samochodu 2017 –2022 Ford F250/F350 Super Duty SRW, system podnoszenia ReadyLIFT 2,5" ze stali nierdzewnej zapewnia wszystko, czego potrzeba do podniesienia jednego tylnego koła Super Duty 2017-2020 2,5" z przodu i 2,0" z tyłu. Ten wspaniały system obejmuje coś więcej niż tylko wyrównanie przodu lub proste podnoszenie. W rzeczywistości został stworzony z powodu zapotrzebowania konsumentów na zestaw do poziomowania wysokości podnoszenia, który zawiera tylne bloki, aby właściciel mógł podeprzeć niektóre zgrabiarki do holowania lub ciągnięcia. Nasze popularne 2,5-calowe podkładki i tłumiki dźwięku zapewniają płynną i cichą jazdę. Przedłużenia amortyzatorów umożliwiają korzystanie z nowych amortyzatorów przednich zamiast zastępowania ich nieoryginalnymi wersjami. dystanse do ustawienia stabilizatora w prawidłowej pozycji.Nasze poszerzenia błotników pozwalają na zachowanie fabrycznego dystansu między błotnikiem a osią, a dołączona tuleja łożyska nośnego daje możliwość regulacji kąta wału napędowego wedle potrzeb.Dodaj nasze popularny układ sterowania gąsienicami poprawia jakość kierowania i zaczynasz dostrzegać, że jest to naprawdę najlepszy najnowszy Ford F250/F350 Super Duty Lift dostępny obecnie na rynku! podwyższona podstawa z lekkim nachyleniem, ten wytrzymały 2,5-calowy zestaw do podnoszenia ze stali nierdzewnej jest właśnie tym, czego potrzebujesz!
UWAGA: 69-2741 jest przeznaczony do użytku z ciężarówkami z częściami napędowymi na 2 wałki.
UWAGA: Niekompatybilny z wersjami TREMOR.
UWAGA. Bloki podnoszące w tym zestawie nie są przeznaczone do współpracy z dostępnymi na rynku wtórnym lub fabrycznymi resorami pneumatycznymi/zestawami do równoważenia obciążenia, które są mocowane do występów błotnika. Użycie tego typu systemu poduszek powietrznych spowoduje unieważnienie wszystkich gwarancji na urządzenie i może spowodować awarię występu zatrzymującego urządzenie.
UWAGA: MY Super Duty 2020-22 może być nieco wyższy z tyłu niż modele z poprzednich lat ze względu na różnice wysokości bloków w fabryce Forda. Dodatkowe nachylenie dobrze komponuje się wizualnie z liniami nadwozia samochodu.
Zestaw podnoszący ReadyLIFT 69-2741 2,5" ze stali nierdzewnej to bezpieczny i łatwy sposób na podniesienie Super Duty przy jednoczesnym utrzymaniu fabryki Po co marnować pieniądze?Tysiące dolarów na rozbudowany zestaw megalift, którego instalacja zajmuje dużo czasu, rujnując jazdę, kiedy można zaoszczędzić pieniądze i uzyskać świetną wysokość podnoszenia, która świetnie jeździ i wygląda niesamowicie, osiągając dokładnie to, co chciałeś aby uczynić ten zestaw bardzo przyjaznym dla użytkownika, niewymagającym cięcia ani wiercenia.Podobnie jak wszystkie inne zestawy ReadyLIFT, zestaw do podnoszenia 69-2741 2,5" ze stali nierdzewnej ma dożywotnią gwarancję na wady produkcyjne.
Montaż opon
35" jest najlepszy. 37" może pasować z pewnym przycięciem.
Uwaga dotycząca rozmiaru opon: zalecenia ReadyLIFT dotyczące montażu kół i opon są zwykle oparte na kołach Plusy i opony Nitto. Ze względu na różnice między producentami opon, specyfikacje i wymiary opon, w tym między innymi średnica całkowita, średnica toczna, szerokość bieżnika, współczynnik kształtu, układ występów, konstrukcja ściany bocznej i ciśnienie w oponach, będą się znacznie różnić w zależności od producenta opony i koła. Każdą kombinację opon i kół należy sprawdzić przed montażem. Skonsultuj się z lokalnym instalatorem, aby dowiedzieć się więcej o oponach odpowiednich do Twojego zastosowania.
Uwaga dotycząca jazdy. Jeśli pojazd jest podniesiony i zamontowane są nieoryginalne koła i opony, konstrukcja producenta opon i jakość materiałów mogą mieć wpływ na właściwości jezdne pojazdu. . Wraz ze wzrostem rozmiarów kół pojazdów i opon, większość większych opon na rynku wtórnym do samochodów ciężarowych i SUV-ów to 10-warstwowe (lub więcej) opony E w porównaniu do typowych 6-warstwowych opon OEM. Ta sztywniejsza konstrukcja ściany bocznej zwiększa postrzeganą sztywność zawieszenia, często opisywaną jako szorstkość jazdy. Różnice w jeździe, prowadzeniu, przyczepności, hałasie, zużyciu paliwa i zużyciu między oponami całorocznymi, terenowymi, błotnymi lub terenowymi mogą być znaczne. Należy pamiętać, że wybór opon i felg zazwyczaj ma znaczący wpływ na komfort i efektywność jazdy. wrażenia z jazdy.
Komponenty zestawu
2,5-calowe dźwiękochłonne elementy dystansowe sprężyn
prefabrykowane stalowe bloki tylnego podnośnika z dłuższymi śrubami w kształcie litery U
Zawiera podkładkę dystansową łożyska uchwytu obrabianego przedmiotu obrabianą CNC
Wspornik przedniego drążka kierowniczego w stylu OEM
Przedłużone końcowe łączniki stabilizatora, wspornik przewodu hamulcowego, ogranicznik odboju przedłużki
Wraz z przedłużkami przedniego amortyzatora
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 2.5" |
Podmodel | 4WD |
Marka | ReadyLift |
Automatyczny | 2011 Ford F-250, 2017 Ford F-250, 2018 Ford F-250, 2019 Ford F-250, 2020 Ford F-250, 2011 Ford F-350, 2017 Ford F-350, 2018 Ford F-350, 2019 Ford F-350, 2020 Ford F-350, 2021 Ford F-250, 2021 Ford F-350, 2022 Ford F-250, 2022 Ford F-350 |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 2.5" |
Podmodel | 4WD |
Marka | ReadyLift |
Automatyczny | 2011 Ford F-250, 2017 Ford F-250, 2018 Ford F-250, 2019 Ford F-250, 2020 Ford F-250, 2011 Ford F-350, 2017 Ford F-350, 2018 Ford F-350, 2019 Ford F-350, 2020 Ford F-350, 2021 Ford F-250, 2021 Ford F-350, 2022 Ford F-250, 2022 Ford F-350 |