Zestaw podnoszenia 4" Chevrolet Silverado/GMC Sierra 1500 14-16 ReadyLift 69-3416
TYLKO DLA NOWYCH 2014-2016 GM1500 2WD/4WD z Cast Steel Factory UCA.
Nowy ulepszony zespół UCA
Maksymalne udźwig — 4,0" F/1,75" R — maks. opona: 33".
Nie do użytku w samochodach ciężarowych GM 1500 przed 2014 r.
Mocne mocowanie i równomierne rozłożenie obciążenia
Dopasowanie do sprzętu klasy 10.9
Stylowe bloki formowane wtryskowo OEM
Nie wypacza się ani nie zmienia kształtu
Nie jest wymagane cięcie ani spawanie OEM
Obsługuje jazdę fabryczną
W razie potrzeby to… W pudełku Nie działa z ciężarówkami Denali 4WD. Tylko dla ciężarówek z przednim zawieszeniem ze staliwa.
Zanim kupisz — jakie wahacze masz w swojej ciężarówce?
Nowość — teraz zawiera wytrzymałe, swobodne tuleje obrotowe TCT, które są samozaciskowe smarowanie i brak tarcia.
W firmie ReadyLIFT bardzo poważnie traktujemy rozwój naszych produktów. Kiedy firma General Motors po raz pierwszy wprowadziła na rynek ciężarówki Chevy Silverado i GMC Sierra 1500 4WD z 2014 r., kupiliśmy jedną z pierwszych ciężarówek z rynku linii montażowej, abyśmy mogli zaprojektować odpowiedni 4-calowy zestaw do podnoszenia ze stali nierdzewnej. Zawieszenie 4WD 2014 ma wiele zupełnie nowych cech konstrukcyjnych. Niektóre z tych zmian obejmują ewolucję elektrycznej przekładni kierowniczej, zupełnie inny system mocowania mechanizmu różnicowego, aluminiową konstrukcję wahacza i inny trzpień niż jego poprzednik. Zestaw podnośnika ReadyLIFT 69-3416 4" ze stali nierdzewnej łączy w sobie wiele wspaniałych funkcji naszego sprawdzonego i bardzo popularnego zestawu podnośnika samochodowego 4" ze stali nierdzewnej 2007-2013 z innowacyjnymi nowymi funkcjami. Niektóre funkcje tego systemu obejmują zupełnie inny system mocowania mechanizmu różnicowego, który teraz wykorzystuje okrągłe podkładki obrobione maszynowo, które zapewniają odpowiednią ilość mechanizmu różnicowego bez ingerencji w nową tylną elektryczną zębatkę kierowniczą. Ponadto nasz system opuszczania mechanizmu różnicowego jest wyposażony w tarczę poślizgową. Fabryczne modyfikacje wrzeciona / kolumny pozwalają teraz używamy wytrzymałych przegubów kulowych, które opracowaliśmy dla ciężarówek GM 2500 HD, ale które są przeznaczone wyłącznie do staliwa zawieszenia ciężarówek GM 1500 z lat 2014-2016. Te przeguby kulowe są znacznie lepsze i są już montowane w wahacze górne z rur stalowych zawarte w zestawie 69-3416. Ten zestaw zawiera również nowo zaprojektowane wewnętrzne tuleje UCA i nowe zapasowe tuleje dystansowe, które znacznie wydłużają żywotność tulei. Nasze testy inżynieryjne wykazały, że ten nowy zestaw do podnoszenia 69-3416 4" ze stali nierdzewnej jest niezwykle wszechstronny i trwały, umożliwiając klientowi zamontowanie opony o rozmiarze do 33x11,50 (maks.) na kołach z prześwitem 5,25".
UWAGA: Należy używać kół z rynku wtórnego.
UWAGA. Zestaw 69-3416 jest przeznaczony do stosowania w ciężarówkach z fabrycznie zamontowanymi wahaczami górnymi i dolnymi wykonanymi ze staliwa. Nie stosować w samochodach ciężarowych z aluminiowymi lub tłoczonymi stalowymi górnymi wahaczami. Standardowy Z71 jest w porządku. Jeśli Twoja ciężarówka ma aluminiowe górne i dolne wahacze, będziesz potrzebować 69-3414.
UWAGA. Nie do użytku w ciężarówkach Denali 4WD.
UWAGA: NIE DZIAŁA z modelami 2014-2016. Ciężarówki z napędem na 4 koła i ramionami z aluminium lub stali kutej
UWAGA. Nie jest przeznaczony do użytku w terenie.
Uwaga. Może być stosowany w ciężarówkach GM 1500 4WD z lat 2014-2018. z górnymi ramionami ze staliwa. wahacze - nie użyjesz dołączonego dyferencjału i osłony podwozia. na kołach o szerokości 9" z przesunięciem +6
18" - 295/65R18
20" - 285/60R20
22" - 285/50R22
Uwaga dotycząca rozmiaru opon: Zalecenia dotyczące montażu kół i opon ReadyLIFT są zasadniczo oparte na kołach Wheel Pros i oponach Nitto. średnica, szerokość bieżnika, współczynnik kształtu, wzór bieżnika, konstrukcja ściany bocznej i ciśnienie w oponach mogą się znacznie różnić w zależności od producenta opony i koła. Każdą kombinację opon i kół należy sprawdzić przed montażem. Skonsultuj się z lokalnym instalatorem, aby dowiedzieć się więcej o oponach odpowiednich do Twojego zastosowania.
Uwaga dotycząca jazdy. Jeśli pojazd jest podniesiony i zamontowane są nieoryginalne koła i opony, konstrukcja producenta opon i jakość materiałów mogą mieć wpływ na właściwości jezdne pojazdu. . Wraz ze wzrostem rozmiarów kół pojazdów i opon, większość większych opon na rynku wtórnym do samochodów ciężarowych i SUV-ów to 10-warstwowe (lub więcej) opony E w porównaniu do typowych 6-warstwowych opon OEM. Ta sztywniejsza konstrukcja ściany bocznej zwiększa postrzeganą sztywność zawieszenia, często opisywaną jako szorstkość jazdy. Różnice w jeździe, prowadzeniu, przyczepności, hałasie, zużyciu paliwa i zużyciu między oponami całorocznymi, terenowymi, błotnymi lub terenowymi mogą być znaczne. Należy pamiętać, że wybór opon i felg zazwyczaj ma znaczący wpływ na komfort i efektywność jazdy. doświadczenie w obsłudze.
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 4" |
Podmodel | 4WD, RWD |
Marka | ReadyLift |
Automatyczny | 2014 Chevrolet Silverado 1500, 2015 Chevrolet Silverado 1500, 2016 Chevrolet Silverado 1500, 2014 GMC Sierra 1500, 2015 GMC Sierra 1500, 2016 GMC Sierra 1500 |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 4" |
Podmodel | 4WD, RWD |
Marka | ReadyLift |
Automatyczny | 2014 Chevrolet Silverado 1500, 2015 Chevrolet Silverado 1500, 2016 Chevrolet Silverado 1500, 2014 GMC Sierra 1500, 2015 GMC Sierra 1500, 2016 GMC Sierra 1500 |