Zestaw podnoszenia 3,5" Chevrolet Colorado/GMC Canyon 15-22 ReadyLift 69-3535
2015-2022 Chevy Colorado / GMC Canyon 3,5" zestaw podnoszący ze stali nierdzewnej
UWAGA. Z wyłączeniem wersji ZR2 i silników Diesla
3,5" przód/1" tył
>Wyprodukowano w USA
Zwiększony prześwit
Zachowuje fabryczne właściwości jezdne i prowadzenie
Zawiera wytrzymałe ramiona górne ze stali DOM z wytrzymałymi 1-tonowymi przegubami kulowymi i bezobsługowymi tulejami obrotowymi TCT
Nie wymaga cięcia ani modyfikacji
UWAGA. Tylko do silników benzynowych. Zestaw niezalecany do silników wysokoprężnych.
ReadyLIFT® oferuje teraz zestaw podnoszenia ze stali nierdzewnej 3,5" do samochodów ciężarowych Chevy Colorado i GMC Canyon 2WD/4WD z lat 2015-2022! Zestaw do podnoszenia ze stali nierdzewnej 69-3535 to świetne rozwiązanie do podnoszenia, zapewniające miękką, ale agresywną postawę podczas podnoszenia, przy jednoczesnym zachowaniu ważnej fabrycznej jazdy i obsługi. (Ten zestaw nie jest kompatybilny z wersjami ZR2 ani z silnikiem Diesla.)
Ten nowy zestaw podnoszący zapewnia podnoszenie o 3,5 cala z przodu i o 1 cal z tyłu, zapewniając przyjemną płaską, ale podniesioną postawę. Ten zestaw z łatwością pasuje do opon o rozmiarze do 285/70-17, jak pokazano tutaj, z kołami XD Series Wheels Addict II 17x9 +18 z offsetem.
Ten zupełnie nowy zestaw bez nacięć zawiera nową szytkę stalowych górnych wahaczy z regulowanymi kątami przegubów kulowych i zapewnia prawdziwy skok 3,5 cala bez uszczerbku dla geometrii zawieszenia lub układu napędowego. Przedni podnośnik wykorzystuje naszą opatentowaną technologię wymiany cylindra, a także opuszczane wsporniki mechanizmu różnicowego, opuszczane wsporniki stabilizatora i 1-calowe żeliwne bloki tylnego podnośnika w stylu OE.
Funkcje & Korzyści
• Wyprodukowano w USA.
• Idealne miękkie rozwiązanie do pojazdów Colorado/Canyon drugiej generacji, zapewniające wspaniały agresywny wygląd z lekkim nachyleniem.
• Obejmuje materiał obrabiany CNC do samolotów. Aluminiowe podkładki przednie zastępujące podkładki podnoszące i wytrzymałe żeliwne tylne bloki w stylu OEM.
• Obejmuje części rurowe. stalowe ramiona górne z przegubem kulowym z regulacją kąta obudowy wytrzymały przegub kulowy.
• Umożliwia montaż opon o wymiarach do 32,5 x 11,50" z przesunięciem do +18. (285 /70-17 )
• Fabryczna jazda, prowadzenie i geometria zawieszenia zostały zachowane.
• Niezrównana atrakcyjność przy krawężnikach i solidne osiągi średniej wielkości samochodu ciężarowego są dostępne w przystępnym cenowo, a jednocześnie innowacyjnym inteligentnym zawieszeniu Smart Suspension Zestaw do podnoszenia w technologii „no cut”
UWAGA: Auto 4 Hi nie jest zalecany.
UWAGA: Tylko do silników benzynowych. Zestaw nie jest zalecany do silników Diesla.
Montaż opon
Dozwolone koła do 17x9 +18 - opona 285/70R17
285/60-20 maks. przycięte.
Rozmiar opon Uwaga: zalecenia dotyczące montażu kół i opon ReadyLIFT są zasadniczo oparte na kołach Wheel Pros i oponach Nitto. przełożenie, wzór występów, konstrukcja ściany bocznej i ciśnienie w oponach będą się znacznie różnić w zależności od producenta opon i kół. Każdą kombinację opon i kół należy sprawdzić przed montażem. Skonsultuj się z lokalnym instalatorem, aby dowiedzieć się więcej o oponach odpowiednich do Twojego zastosowania.
Uwaga dotycząca jazdy. Jeśli pojazd jest podniesiony i zamontowane są nieoryginalne koła i opony, konstrukcja producenta opon i jakość materiałów mogą mieć wpływ na właściwości jezdne pojazdu. . Wraz ze wzrostem rozmiarów kół pojazdów i opon, większość większych opon na rynku wtórnym do samochodów ciężarowych i SUV-ów to 10-warstwowe (lub więcej) opony E w porównaniu do typowych 6-warstwowych opon OEM. Ta sztywniejsza konstrukcja ściany bocznej zwiększa postrzeganą sztywność zawieszenia, często opisywaną jako szorstkość jazdy. Różnice w jeździe, prowadzeniu, przyczepności, hałasie, zużyciu paliwa i zużyciu między oponami całorocznymi, terenowymi, błotnymi lub terenowymi mogą być znaczne. Należy pamiętać, że wybór opon i felg zazwyczaj ma znaczący wpływ na komfort i efektywność jazdy. doświadczenie w terenie.
Komponenty
2- UCA z bezobsługowymi tulejami obrotowymi TCT i przegubami kulowymi HD
2- Wymienna górna pokrywa kolumny
2- Podkładki dystansowe przedniego mechanizmu różnicowego
2- Podkładki blokujące dyferencjał
1- Stabilizator dolny kierowcy
1- Stabilizator dolny pasażera
1- Stabilizator dolny pasażera
p> >2 laserowo wycinane podkładki
1-calowy odlewany blok ze śrubami w kształcie litery U
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 3.5" |
Podmodel | 4WD, RWD |
Notatka | Excludes ZR2 Edition and DIESEL applications |
Marka | ReadyLift |
Automatyczny | 2015 Chevrolet Colorado, 2016 Chevrolet Colorado, 2017 Chevrolet Colorado, 2018 Chevrolet Colorado, 2019 Chevrolet Colorado, 2020 Chevrolet Colorado, 2015 GMC Canyon, 2016 GMC Canyon, 2017 GMC Canyon, 2018 GMC Canyon, 2019 GMC Canyon, 2020 GMC Canyon, 2021 Chevrolet Colorado, 2021 GMC Canyon, 2022 Chevrolet Colorado, 2022 GMC Canyon |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 3.5" |
Podmodel | 4WD, RWD |
Notatka | Excludes ZR2 Edition and DIESEL applications |
Marka | ReadyLift |
Automatyczny | 2015 Chevrolet Colorado, 2016 Chevrolet Colorado, 2017 Chevrolet Colorado, 2018 Chevrolet Colorado, 2019 Chevrolet Colorado, 2020 Chevrolet Colorado, 2015 GMC Canyon, 2016 GMC Canyon, 2017 GMC Canyon, 2018 GMC Canyon, 2019 GMC Canyon, 2020 GMC Canyon, 2021 Chevrolet Colorado, 2021 GMC Canyon, 2022 Chevrolet Colorado, 2022 GMC Canyon |