Zestaw podnoszenia 2.0" Chevrolet Silverado/GMC Sierra 1500 4WD 19-22 ReadyLift 69-3920
69-3920 +2" SST Lift Kit: GM AT4 i Trail Boss 2019-2022
Nie jest kompatybilny z Sierra AT4X lub Silverado ZR2 Edition.
< Przedni podnośnik p>2" pasuje do fabrycznego podnośnika 2".Obrabiana CNC aluminiowa górna podkładka dystansowa i zestaw podkładek wstępnego naprężenia. Z wytrzymałymi wahaczami, 1-tonowymi przegubami kulowymi i oponą 305/55-20 Max, koło 20x9 0 przesunięcia < /p>
Trail Boss — Opona Max 295/65-20, koło 20x9 0 przesunięte
Uwaga: niekompatybilne z tylnymi pojedynczymi resorami piórowymi .
Klienci ReadyLIFT® prosili o to, a my dostarczyliśmy. Jesienią ubiegłego roku ogłosiliśmy nasze nowe oferty dla zestawów do ustawiania i podnoszenia SST dla fabrycznie nowych ciężarówek GM 1500. W szczególności wykluczyliśmy GMC AT4 i Chevy Silverado Trail Boss wyposażone w fabryczny zestaw do podnoszenia. AT4/Trail Boss są fabrycznie wyposażone w 2-calowy przedni podnośnik. Ten przedni podnośnik zawiera dłuższy przedni amortyzator/kolumnę. Podczas używania tradycyjnego zestawu do poziomowania w tych fabrycznych wózkach podnośnikowych występuje kilka problemów, w tym problemy z mocowaniem do fabrycznego podnośnika. Przegub kulowy wahacza i zespół styku dolnego amortyzatora/osi CV.
Zestaw podnośnika ze stali nierdzewnej 69-3920 współpracuje z fabrycznym podnośnikiem przednim 2". Ten zestaw zawiera górne usztywnienie rozpórki, a także usztywnienie wstępnego obciążenia, aby ograniczyć ugięcie, oraz te same górne ramiona premium, które są teraz dostępne w naszym zestawie do ustawiania 66-3921. Żeliwne bloki tylnego podnośnika o wysokości 3 cali i przedłużenia tylnego zderzaka są również zawarte w zestawie OEM, aby stworzyć prawdziwy przykręcany zestaw podnośnika AT4/Trail Boss, który zapewnia 2-calowe unoszenie z przodu i 1-calowe unoszenie z tyłu. Koncepcja nowego zestawu do podnoszenia jest podobna do naszego odnoszącego sukcesy zestawu do podnoszenia TRD Pro Plus 2 SST, który został również zaprojektowany specjalnie do współpracy z tym fabrycznym podnośnikiem z zawieszeniem OE. Precyzyjnie wykonane produkty są dla nas niezwykle ważne. Możesz mieć pewność, że te zupełnie nowe zestawy podnoszenia SST to absolutnie najbardziej niezawodna i wydajna opcja modernizacji zawieszenia dla ciężarówek AT4 / Trail Boss.
AT4 - Opony Obręcz Max 305/55-20 20x9 0 offset
Trail Boss - Opona Max 295/65-20 felga 20x9 0 offset
UWAGA: Korzystanie z funkcji Auto 4 HI nie jest zalecane.
UWAGA: Ten zestaw GM 1500 NIE JEST KOMPATYBILNY z pojazdami wyposażonymi w tylne kompozytowe pojedyncze resory piórowe.&nb cn; Pojedynczy resor piórowy jest łatwy do rozpoznania — śruba w kształcie litery U ma okrągły kształt wokół górnej części resora piórowego. Ten zestaw działa tylko z pojazdami wyposażonymi w tradycyjne stalowe resory piórowe, oznaczone jako „kwadratowe” U-bolty.
Uwaga: Nie jest kompatybilny z Sierra AT4X lub Silverado ZR2 Edition.
< p >< p>Opona
AT4 - Opona Max 305/55-20, felga 20x9 0 offset< / p>
Trail Boss - Max opona 295/65-20, koło offsetowe 20x9 0
Rozmiar opony Zalecenia dotyczące montażu kół i opon ReadyLIFT są zasadniczo oparte na kołach Wheel Pros i oponach Nitto. Ze względu na różnice między producentami opon, specyfikacje i wymiary opon, w tym między innymi średnica całkowita, średnica toczna, szerokość bieżnika, współczynnik kształtu, układ występów, konstrukcja ściany bocznej i ciśnienie w oponach, będą się znacznie różnić w zależności od producenta opony i koła. Każdą kombinację opon i kół należy sprawdzić przed montażem. Skonsultuj się z lokalnym instalatorem, aby dowiedzieć się więcej o oponach odpowiednich do Twojego zastosowania.
Uwaga dotycząca jazdy. Jeśli pojazd jest podniesiony i zamontowane są nieoryginalne koła i opony, konstrukcja producenta opon i jakość materiałów mogą mieć wpływ na właściwości jezdne pojazdu. . Wraz ze wzrostem rozmiarów kół pojazdów i opon, większość większych opon na rynku wtórnym do samochodów ciężarowych i SUV-ów to 10-warstwowe (lub więcej) opony E w porównaniu do typowych 6-warstwowych opon OEM. Ta sztywniejsza konstrukcja ściany bocznej zwiększa postrzeganą sztywność zawieszenia, często opisywaną jako szorstkość jazdy. Różnice w jeździe, prowadzeniu, przyczepności, hałasie, zużyciu paliwa i zużyciu między oponami całorocznymi, terenowymi, błotnymi lub terenowymi mogą być znaczne. Należy pamiętać, że wybór opon i felg zazwyczaj ma znaczący wpływ na komfort i efektywność jazdy. doświadczenie.
Komponenty zestawu
Aluminiowa podkładka dystansowa obrabiana CNC i podkładka wstępnego obciążenia.
Rurowe ramiona z 1-tonowymi przegubami kulowymi i tulejami obrotowymi TCT.
p>Oryginalne 3-calowe żeliwne bloki do podnoszenia z nowymi, dłuższymi śrubami w kształcie litery U
Podmodel | AT4 |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 2" |
Podmodel | 4WD |
Marka | ReadyLift |
Notatka | Not compatible with rear mono-leaf springs. |
Automatyczny | 2020 GMC Sierra 1500, 2021 GMC Sierra 1500, 2019 GMC Sierra 1500 New Model, 2022 GMC Sierra 1500 |
Podmodel | AT4 |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 2" |
Podmodel | 4WD |
Marka | ReadyLift |
Notatka | Not compatible with rear mono-leaf springs. |
Automatyczny | 2020 GMC Sierra 1500, 2021 GMC Sierra 1500, 2019 GMC Sierra 1500 New Model, 2022 GMC Sierra 1500 |