Zestaw podnoszenia 2" Toyota Tundra 15-21 ReadyLift 69-5420
"
TOYOTA TUNDRA TRD PRO PLUS 2.0 SST LIFT KIT 2015-2021
Maks. wysokość podnoszenia: 2.0""F-2.0""R - Maks. rozmiar opon: 35"".
Równe 4" wzniosowi w standardowej Tundrze. 2015-2019.
Do użytku w Tundra TRD Pro z lat 2015-2020 z amortyzatorami Bilstein/Fox TRD Pro. Fabryczne amortyzatory Bilstein/Fox zachowane TRD Pro.
Zestaw podnoszenia ReadyLIFT TRD Pro Plus 2" jest już dostępny dla ciężarówek Toyota Tundra TRD Pro z lat 2015-2020! ReadyLIFT z dumą oferuje popularny zestaw podnoszenia SST do nowych wózków TRD Pro.
Nasz zestaw podnoszenia TRD Pro Plus 2 zapewnia 2-calowe uniesienie przedniego zawieszenia TRD Pro, które jest wyposażone w 2-calowe uniesienie na fabrykę. Odpowiada to 4-calowej wysokości podnoszenia w standardowych wózkach Tundra. Ogromna popularność naszych standardowych 4-calowych zestawów podnoszących SST wymusiła opracowanie podobnego, sprawdzonego, popularnego zestawu dla TRD Pro. Notatka. Do użytku tylko w Tundra TRD Pro 2015-2020. z amortyzatorami Bilstein/Fox TRD Pro. Zestaw do podnoszenia ReadyLIFT 69-5420 Pro Plus 2 ma wiele wspaniałych funkcji, zaczynając od naszej stalowej rurki DOM Con top. dźwignie trolingowe z wytrzymałymi przegubami kulowymi i wytrzymałymi tulejami uretanowymi TCT. Te wahacze są zaprojektowane tak, aby utrzymywać kąty standardowych przegubów kulowych, a także zapewniać odpowiedni prześwit między słupkami a cewkami podczas cyklicznego ugięcia zawieszenia. Przednie podniesienie o 2 cale uzyskuje się dzięki naszemu opatentowanemu zamiennikowi aluminiowego cylindra z kęsów obrabianego CNC. Te elementy dystansowe zastępują fabryczną czapkę bagażnika nową, grubszą, która zapewnia 2-calowe podnoszenie bez zmiany istniejącego 2-calowego podnoszenia, które pochodzi z fabryki. W zestawie znajdują się również podkładki dystansowe mechanizmu różnicowego i osłony podwozia z nowym osprzętem, a także nowe przedłużenia tylnych amortyzatorów i przedłużenia przedniego zderzaka.
Ale to nie wszystko!! Ten zestaw zawiera 2,0-calowe tylne bloki podnoszące w stylu OEM i nowe śruby w kształcie litery U do podniesienia tyłu ciężarówek Tundra, aby uzyskać naprawdę ładny i płaski, ale podwyższony bagażnik. Abyś mógł nadal korzystać z fabrycznych amortyzatorów Bilstein/Fox, dołączyliśmy przedłużenia siłowników amortyzatora, które wydłużają amortyzator bez zmiany skompresowanej lub rozszerzonej długości amortyzatora. W tym zestawie nie brakowało ani jednego elementu! Dołączyliśmy nawet nowe podkładki dystansowe mocowania przedniego stabilizatora ramy i rozszerzone podkładki zabezpieczające podwozie zaprojektowane do współpracy z fabryczną osłoną podwozia TRD Pro. Przedłużenia wspornika przewodu hamulcowego są dołączone, aby zmaksymalizować prawdziwy profesjonalizm tego zestawu. Łatwa instalacja w ciągu około 3 godzin i pełna możliwość zapisywania geometrii osiowania OEM. W przeciwieństwie do innych zestawów, system podnoszenia ReadyLIFT TRD Pro Plus 2 nie wymaga przycinania ani wstępnego naprężenia sprężyny kolumny, a jego montaż jest szybki i bezpieczny przy użyciu dostarczonego ciężkiego sprzętu. Do każdego zestawu dołączona jest szczegółowa instrukcja krok po kroku.
Montaż opon
Maksymalna średnica opony 35""
35x12,50 bez tarcia na Szerokie przesunięcie kół 9" +12
17"" - 35X12,5R17
18"" - 315/70R18
20"" - 295/ 65R20 / 325/60R20
22"" - 35X12,5R22
Rozmiar opon Zalecenia dotyczące montażu kół i opon ReadyLIFT są zasadniczo oparte na kołach Wheel Pros i oponach Nitto. Ze względu na różnice między producentami opon, specyfikacje i wymiary opon, w tym między innymi średnica całkowita, średnica toczna, szerokość bieżnika, współczynnik kształtu, układ występów, konstrukcja ściany bocznej i ciśnienie w oponach, będą się znacznie różnić w zależności od producenta opony i koła. Każdą kombinację opon i kół należy sprawdzić przed montażem. Skonsultuj się z lokalnym instalatorem, aby dowiedzieć się więcej o oponach odpowiednich do Twojego zastosowania.
Uwaga dotycząca jazdy. Jeśli pojazd jest podniesiony i zamontowane są nieoryginalne koła i opony, konstrukcja producenta opon i jakość materiałów mogą mieć wpływ na właściwości jezdne pojazdu. . Wraz ze wzrostem rozmiarów kół pojazdów i opon, większość większych opon na rynku wtórnym do samochodów ciężarowych i SUV-ów to 10-warstwowe (lub więcej) opony E w porównaniu do typowych 6-warstwowych opon OEM. Ta sztywniejsza konstrukcja ściany bocznej zwiększa postrzeganą sztywność zawieszenia, często opisywaną jako szorstkość jazdy. Różnice w jeździe, prowadzeniu, przyczepności, hałasie, zużyciu paliwa i zużyciu między oponami całorocznymi, terenowymi, błotnymi lub terenowymi mogą być znaczne. Należy pamiętać, że wybór opon i felg zazwyczaj ma znaczący wpływ na komfort i efektywność jazdy. doświadczenie w prowadzeniu.
Komponenty zestawu
<str>
"
Podmodel | TRD Pro, TRD |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 2" |
Podmodel | 4WD, RWD |
Marka | ReadyLift |
Automatyczny | 2015 Toyota Tundra, 2016 Toyota Tundra, 2017 Toyota Tundra, 2018 Toyota Tundra, 2019 Toyota Tundra, 2020 Toyota Tundra, 2021 Toyota Tundra |
Podmodel | TRD Pro, TRD |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 2" |
Podmodel | 4WD, RWD |
Marka | ReadyLift |
Automatyczny | 2015 Toyota Tundra, 2016 Toyota Tundra, 2017 Toyota Tundra, 2018 Toyota Tundra, 2019 Toyota Tundra, 2020 Toyota Tundra, 2021 Toyota Tundra |