Zestaw liftu zawieszenia 4" Ford F-250/F-350 17-22 (amortyzatory King 2.5) Superlift K165KG
Produkt jest odpowiedni dla tych pojazdów
2017-2022 Ford F-250 Super Duty DIESEL
2017-2022 Ford F- 350 Super Duty DIESEL
Jest to kompletny zestaw podnoszenia zawieszenia ze sprężynami śrubowymi do Forda F-250 / F-350 4WD 2017-2022 - silnik Diesla.
Obejmuje sterowanie wahacze z dużym promieniem prześwitu, wspornik belki poprzecznej i pasujące wsporniki, tylne bloki, przednie i tylne amortyzatory Superlift, przednie i tylne amortyzatory Bilstein serii 5100 lub przednie i tylne amortyzatory Fox 2.0
Co zawiera?
Przednie sprężyny śrubowe, wahacze, wspornik poprzeczki, wsporniki przewodów hamulcowych, wspornik stabilizatora układu kierowniczego, amortyzatory Superlift lub Bilstein lub amortyzatory Fox oraz cały osprzęt potrzebny do montażu.
Tylne zespoły montażowe ze śrubami i amortyzatorów Superlift.
Szczegółowa instrukcja obsługi zawierająca instrukcje krok po kroku dotyczące montażu zestawu podnoszącego, odpowiedniego do samodzielnego lub profesjonalnego montażu.
Systemy zawieszenia Superlift są teraz dostępne z amortyzatorem Superlift amortyzatory, Bilstein 5100, Fox® 2.0 lub King:
Ten 4-calowy zestaw podnoszący jest przeznaczony do Forda Super Duty F-250 z 2017 r. i 2022 r. | F-350 4WD jest wyposażony w masywne ramiona rurowe Superlift o dużym prześwicie i precyzyjnej konstrukcji, które przykręca się bezpośrednio do fabrycznych mocowań, zapewniając pojazdowi naprawdę niestandardowy wygląd i łatwą instalację. Te wytrzymałe ramiona promieniowe wykorzystują Cleveite® dla doskonałego tłumienia drgań i trwałości.
Ten 4-calowy zestaw do podnoszenia zawiera również nowe sprężyny śrubowe przeznaczone do silników Diesla. Nowy wspornik zmiany gąsienic, który zapewnia odpowiednią geometrię układu kierowniczego i fazę gąsienic.
Podnoszenie tylnego koła uzyskuje się dzięki nowo zaprojektowanemu tylnemu blokowi, który umożliwia usunięcie podstawowego bloku. Ten wyprodukowany blok zapewnia również odpowiedni kąt zębnika i osi, jednocześnie zmniejszając uzwojenie osi. Skompletuj swojego 4-calowego Forda F-250 | F-350 z najlepszym wyborem amortyzatorów na rynku. Amortyzatory do tego zestawu są dostępne w następujących opcjach: Superlift | Seria Bilstein 5100 | Amortyzatory Fox Performance Series 2.0 IFP | Amortyzatory King — przód i tył (K165KG)
Cechy:
Wymiana Przednie sprężyny śrubowe poprawiają jakość jazdy, a tylne bloki zachowują nośność
Wymienne ramiona promieniowe z gumowymi tulejami Cleveite®; Styl OE
Wspornik przerzutki gąsienicy zapobiega blokowaniu się kołków i wstrząsom kierownicy
Przód i tył — amortyzatory Superlift LUB Bilstein® 5100 LUB Fox® Amortyzatory Performance Series 2.0 IFP LUB King
Objęte naszą ograniczoną dożywotnią gwarancją
Korzyści:
Zachowuje specyfikacje rolek i pochylenia kół OEM.
Zachowuje właściwości jezdne i sterowność
Zaprojektowano przy użyciu danych CAD oryginalnego wyposażenia (OE), aby zapewnić dokładność.
UWAGI:
Jeśli system jest wyposażony w 2-częściowy tylny wał napędowy, wymagane jest łożysko elementu dystansowego. Część # 9649
Dłuższe śruby w kształcie litery U są wymagane w przypadku montażu z fabrycznie montowanymi u góry resorami piórowymi nadbiegu. Część # 11724
INFORMACJE DOTYCZĄCE OPON I KÓŁ
Prześwit między kołami w oponie
35 x 12,5 17 x 9 4,5 -
35 x 12,5 18 x 9 4,5 -
35 x 12,5 20 x 9 4,5 -
35 x 12,5 20 x 10 - -12 do -24
37 x 12,5 17 x 9 4,5 -
37 x 12,5 18 x 9 4,5 -
37 x 12,5 20 x 9 4,5 -
37 x 13,5 20 x 10 - -12 do - 24
WAŻNA INFORMACJA: Dostarczone mocowanie opony/koła jest tylko szacunkowe. Rzeczywiste rozmiary opon danego rozmiaru mogą się znacznie różnić w zależności od marki. Producenci nie zawsze dopasowują punkty pomiarowe przemieszczenia i odwrotnego rozstawu kół. Cofanie znacząco wpływa na odstęp między kołami a błotnikami podczas pokonywania zakrętów. Szerokość kół i odległość między nimi wpływają na to, czy opony wystają poza błotniki iw jakim stopniu. Biorąc pod uwagę te ważne czynniki, przed zakupem zalecamy sprawdzenie właściwego wyboru opony/koła.
Podmodel | 6.7L V8 Diesel |
Typ windy | Suspension Lift |
Amortyzatory | King 2.5 Shocks |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 4" |
Podmodel | 4WD |
Notatka | If equipped with a 2 piece rear drive shaft, a carrier bearing spacer is required. Part # 9649,If equipped with a 2 piece rear drive shaft, a carrier bearing spacer is required. Part # 9649 |
Marka | Superlift |
Notatka 1 | If equipped with factory top mount overload leaf, longer ubolts will be required. Part # 11724,If equipped with factory top mount overload leaf, longer ubolts will be required. Part # 11724 |
Waga | 250 lbs |
Długość pudełka | 42 in |
Szerokość pudełka | 40 in |
Automatyczny | 2017 Ford F-250, 2018 Ford F-250, 2019 Ford F-250, 2020 Ford F-250, 2017 Ford F-350, 2018 Ford F-350, 2019 Ford F-350, 2020 Ford F-350, 2021 Ford F-250, 2021 Ford F-350, 2022 Ford F-250, 2022 Ford F-350 |
Podmodel | 6.7L V8 Diesel |
Typ windy | Suspension Lift |
Amortyzatory | King 2.5 Shocks |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 4" |
Podmodel | 4WD |
Notatka | If equipped with a 2 piece rear drive shaft, a carrier bearing spacer is required. Part # 9649,If equipped with a 2 piece rear drive shaft, a carrier bearing spacer is required. Part # 9649 |
Marka | Superlift |
Notatka 1 | If equipped with factory top mount overload leaf, longer ubolts will be required. Part # 11724,If equipped with factory top mount overload leaf, longer ubolts will be required. Part # 11724 |
Waga | 250 lbs |
Długość pudełka | 42 in |
Szerokość pudełka | 40 in |
Automatyczny | 2017 Ford F-250, 2018 Ford F-250, 2019 Ford F-250, 2020 Ford F-250, 2017 Ford F-350, 2018 Ford F-350, 2019 Ford F-350, 2020 Ford F-350, 2021 Ford F-250, 2021 Ford F-350, 2022 Ford F-250, 2022 Ford F-350 |