Zestaw liftu zawieszenia 4" Ford F-250/F-350 17-22 (amortyzatory King 2.5) Superlift K166KG
Produkt jest odpowiedni dla tych pojazdów
2017-2022 Ford F-250 Super Duty DIESEL
2017-2022 Ford F- 350 Super Duty DIESEL
To jest 4-wahaczowy zestaw zawieszenia do Forda F-250/F-350 z silnikiem wysokoprężnym 4WD na lata 2017-2022
Zawiera 4-wahaczowe ramiona, wspornik belki poprzecznej i pasujące wsporniki, tylne bloki, przednie i tylne amortyzatory Superlift lub przednie i tylne amortyzatory serii Bilstein 5100 lub przednie i tylne amortyzatory Fox 2.0
Ten zestaw jest również dostępny z opcją zawieszenia gwintowanego King Shocks i tylny zbiornik amortyzatora (K166KG).
Co w nim jest?
Przednie sprężyny śrubowe, wahacze 4-LINK, stabilizator poprzeczny, wspornik belki poprzecznej, wsporniki przewodów hamulcowych, Wspornik stabilizatora układu kierowniczego, amortyzatory Superlift lub amortyzatory Bilstein lub Fox oraz cały osprzęt wymagany do instalacji 4WD FORD F-250 2017-2022. | F-350
Bloki do montażu tylnego wraz ze śrubami i amortyzatorami Superlift
Szczegółowa instrukcja montażu zestawu do podnoszenia krok po kroku, odpowiednia do samodzielnego lub profesjonalnego montażu
p>Systemy zawieszenia Superlift są teraz dostępne z Superlift, Bilstein 5100 lub Fox® Amortyzatory 2.0 LUB King:
4" podnośnik dla modeli Ford Super Duty F-250 2017–2022 | F-350 4WD jest wyposażony w precyzyjnie zaprojektowane ramiona rurowe Superlift 4-LINK o dużej wytrzymałości, aby nadać Twojej jeździe prawdziwie niestandardowy wygląd i łatwą instalację. Te wytrzymałe ramiona 4-LINK wykorzystują formowaną tuleję REFLEX, która zapewnia doskonałe tłumienie drgań, elastyczność i trwałość.
Konstrukcja 4-LINK optymalizuje kontrolę zawieszenia F-250 i F-350 oraz zużycie opon, ograniczając rolki cykliczne zmieniają wisiorki. 4-calowy podnośnik zawiera również nowe przednie sprężyny śrubowe do silnika wysokoprężnego. Nowy wspornik przesuwu belki poprzecznej zapewniający odpowiednią geometrię układu kierowniczego i fazowanie belki poprzecznej
Tylny udźwig uzyskano dzięki nowo zaprojektowanemu tylnemu blokowi, który umożliwia usunięcie podstawowego bloku. Ten wyprodukowany blok zapewnia również odpowiedni kąt zębnika i osi, jednocześnie zmniejszając uzwojenie osi. Skompletuj swojego 4-calowego Forda F-250 | F-350 z najlepszym wyborem amortyzatorów na rynku. Amortyzatory do tego zestawu są dostępne w następujących opcjach: Superlift | Seria Bilstein 5100 | Amortyzatory Fox Performance Series 2.0 IFP | Amortyzatory King (K166KG)
Cechy:
Zamienne przednie sprężyny śrubowe poprawiają właściwości jezdne, a tylne bloki zachowują nośność
Wymienne rurki Wytrzymałe ramiona 4-LINK z piastami Reflex
Wspornik zmiany biegów zapobiega blokowaniu kołków i uderzeniom kierownicy
Przód i tył — amortyzatory Superlift | Amortyzatory Bilstein® Seria 5100 | Amortyzatory Fox® IFP serii Performance 2.0 | Amortyzatory KING (K166KG)
Objęte naszą ograniczoną dożywotnią gwarancją
Korzyści:
Zachowuje specyfikacje rolek i pochylenia kół OEM.< / p>
Zachowuje właściwości jezdne i prowadzenie
Zaprojektowano przy użyciu danych CAD oryginalnego wyposażenia (OE), aby zapewnić dokładność.
UWAGI:
Jeśli system jest wyposażony w 2-częściowy tylny wał napędowy, wymagane jest łożysko nośne elementu dystansowego. Część # 9649
Dłuższe śruby w kształcie litery U są wymagane w przypadku montażu z fabrycznie montowanymi u góry resorami piórowymi nadbiegu. Część # 11724
INFORMACJE DOTYCZĄCE OPON I KÓŁ
Prześwit koła w oponie
35 x 12,5 17 x 9 4,5 -
35 x 12,5 18 x 9 4,5 -
35 x 12,5 20 x 9 4,5 -
35 x 12,5 20 x 10 - -12 do -24
37 x 12,5 17 x 9 4,5 -
37 x 12,5 18 x 9 4,5 -
37 x 12,5 20 x 9 4,5 -
37 x 13,5 20 x 10 - -12 do -24
;
WAŻNA INFORMACJA: Dostarczone mocowanie opony/koła jest tylko szacunkowe. Rzeczywiste rozmiary opon danego rozmiaru mogą się znacznie różnić w zależności od marki. Producenci nie zawsze dopasowują punkty pomiarowe przemieszczenia i odwrotnego rozstawu kół. Cofanie znacząco wpływa na odstęp między kołami a błotnikami podczas pokonywania zakrętów. Szerokość kół i odległość między nimi wpływają na to, czy opony wystają poza błotniki iw jakim stopniu. Biorąc pod uwagę te ważne czynniki, przed zakupem zalecamy sprawdzenie właściwego wyboru opony/koła.
Podmodel | 6.7L V8 Diesel |
Typ windy | Suspension Lift |
Amortyzatory | King 2.5 Shocks |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 4" |
Podmodel | 4WD |
Marka | Superlift |
Notatka | If equipped with a 2 piece rear drive shaft, a carrier bearing spacer is required. Part # 9649,If equipped with a 2 piece rear drive shaft, a carrier bearing spacer is required. Part # 9649 |
Notatka 1 | If equipped with factory top mount overload leaf, longer ubolts will be required. Part # 11724,If equipped with factory top mount overload leaf, longer ubolts will be required. Part # 11724 |
Automatyczny | 2017 Ford F-250, 2018 Ford F-250, 2019 Ford F-250, 2020 Ford F-250, 2017 Ford F-350, 2018 Ford F-350, 2019 Ford F-350, 2020 Ford F-350, 2021 Ford F-250, 2021 Ford F-350, 2022 Ford F-250, 2022 Ford F-350 |
Podmodel | 6.7L V8 Diesel |
Typ windy | Suspension Lift |
Amortyzatory | King 2.5 Shocks |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 4" |
Podmodel | 4WD |
Marka | Superlift |
Notatka | If equipped with a 2 piece rear drive shaft, a carrier bearing spacer is required. Part # 9649,If equipped with a 2 piece rear drive shaft, a carrier bearing spacer is required. Part # 9649 |
Notatka 1 | If equipped with factory top mount overload leaf, longer ubolts will be required. Part # 11724,If equipped with factory top mount overload leaf, longer ubolts will be required. Part # 11724 |
Automatyczny | 2017 Ford F-250, 2018 Ford F-250, 2019 Ford F-250, 2020 Ford F-250, 2017 Ford F-350, 2018 Ford F-350, 2019 Ford F-350, 2020 Ford F-350, 2021 Ford F-250, 2021 Ford F-350, 2022 Ford F-250, 2022 Ford F-350 |