Zestaw zawieszenia lift 4" Jeep Wrangler TJ 03-06 2 drzwi (Shadow Shocks) Superlift K843
Jest to 4-calowy zestaw podnoszenia zawieszenia SUPERLIFT do modeli Jeep Wrangler TJ 4WD z lat 1997-2002. Te Jeep Wrangler TJ były modelem ewolucyjnym. Dzięki zawieszeniu SUPERLIFT i nieco większym oponom Twój TJ może być prawdziwą maszyną terenową bez uszczerbku dla prowadzenia na drodze. Wrangler TJ 1997-2006 Powrócono do klasycznych okrągłych reflektorów w stylu CJ i zastosowano całkowicie nowe czterowahaczowe zawieszenie ze sprężynami śrubowymi (zarówno z przodu, jak iz tyłu), zapewniające lepszą jazdę i prowadzenie. W swojej podstawowej formie 4-ramienne mocowane od osi do ramy utrzymują oś w miejscu: 2-ramienne trzymające oś od przodu do tyłu oraz 2-ramienne służące do pozycjonowania osi na boki. Zawierał on przednie i tylne belki poprzeczne oraz listę nowych pozycji. Ten system SUPERLIFT jest przeznaczony dla właścicieli Jeepa Wranglera TJ z lat 1997-2002, którzy potrzebują prześwitu, elastyczności kół i płaskiej postawy. Nasz zestaw do Jeepa Wranglera TJ zaspokoi wszystkie Twoje potrzeby w zakresie podnoszenia pod względem jakości produktu, trwałości, wykonania i ceny. Zawiera wszystko, czego potrzebujesz, aby unieść swojego Wranglera TJ - żadne inne części nie są potrzebne: ale SUPERLIFT ma niestandardowe opcje i ulepszenia, aby spersonalizować Twoje osiągi. Chociaż zawieszenie jest zdecydowanie bardziej złożone, poprawia się jakość jazdy, a także poprawia się artykulacja, właściwości jezdne i spełnia specyfikacje OEM. Ta geometria zestawu dostosowuje przednie i tylne zgrabiarki fabryczne, aby zapewnić równą postawę. Obserwuje się prawidłowe kąty obrotu wału kardana. Inżynierowie SUPERLIFT projektują te 4-calowe przednie sprężyny śrubowe i 2,5-calowe tylne cewki, aby zapewnić równomierną wysokość jazdy. Rezultatem jest najlepsza jazda i prowadzenie ze wszystkich dostępnych 4-calowych cewek podnoszących. Są wstępnie ustawione, aby zmniejszyć zmęczenie stali, zminimalizować osiadanie i zagwarantować stałą wysokość jazdy. Śrutowanie w celu poprawy wytrzymałości na rozciąganie i maksymalizacji skoku koła bez poświęcania żywotności sprężyny. Wraz ze wzrostem prześwitu należy również zwiększyć długość niektórych łączników zawieszenia między osią a ramą (i/lub przesunąć punkt mocowania wahaczy), aby zaradzić utracie kątów skrętu kierownicy na przedniej osi. Do odzyskiwania rolek SUPERLIFT zawiera dwa (2) dolne łączniki zamienne z przodu i dwa (2) z tyłu. Są to wytrzymałe, grubościenne, wymienne ogniwa rurowe o stałej długości ze smarowanymi tulejami poliuretanowymi na każdym końcu. Mimośrodowe śruby krzywki znajdują się z przodu w celu dokładnej regulacji wyrównania. Dłuższe ramiona stabilizatora zapobiegają napięciu wstępnemu drążka (przód i tył). Zestaw obniżający skrzynię rozdzielczą reguluje kąt tylnego wału napędowego. Przedłużenia ograniczników kompresji zapobiegają nadmiernej kompresji (przód i tył). Tylne przedłużenie belki poprzecznej mocowane do osi również wzmacnia fabryczne mocowanie. Wszystkie te komponenty to prosta pozycja R&R (usuń fabrykę i zastąp ją SUPERLIFT). Ten system obejmuje zestaw czterech (4) amortyzatorów hydraulicznych Superlift. Amortyzatory Superlift zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić doskonałą jakość jazdy, trwałość i długowieczność. Wyposażone są w 10-biegowe zawory z czujnikiem prędkości, zapewniające maksymalną kontrolę na drodze lub w terenie bez uszczerbku dla komfortu jazdy. Odporność na uderzenia jest stale dostosowywana do terenu i prędkości pojazdu. Bezpośrednia konstrukcja przykręcana, nie wymaga spawania ani cięcia. Zawiera szczegółowe instrukcje odpowiednie zarówno dla majsterkowiczów, jak i instalatorów. To jest konfiguracja Super-EZ. Przód: sprężyny śrubowe (1 para); rurowe przednie dolne wahacze/dźwignie; tuleje poliuretanowe (8) i tuleje metalowe (4) do dźwigni; mimośrodowe śruby krzywki (2); stabilizatory (2); przedłużenia ogranicznika skoku sprężania (2); dostarczony sprzęt; Amortyzatory Superlift (2). Tył: sprężyny śrubowe (1 para); rurowe dolne wahacze/dźwignie (2); tuleje poliuretanowe (8) i tuleje metalowe (4) do dźwigni; stabilizatory (2); przedłużenia ogranicznika skoku sprężania (2); wspornik ruchomy belki (1); dostarczony sprzęt; Amortyzatory Superlift (2). NOTATKA. Bardzo mały procent Jeepów z 4-calowym podnoszeniem (z wyjątkiem modelu Rubicon) będzie wymagał urządzenia eliminującego poślizg widelca (SLE) i zestawu wymiany wału napędowego w celu zmniejszenia kąta nachylenia wału napędowego/wibracji przekładni; nie można tego określić, dopóki winda nie zostanie zainstalowana, a Jeep nie zostanie przetestowany na drodze.
Typ windy | Suspension Lift |
Amortyzatory | Shadow Shocks |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 4" |
Marka | Superlift |
Automatyczny | 2006 Jeep Wrangler TJ, 2005 Jeep Wrangler TJ, 2004 Jeep Wrangler TJ, 2003 Jeep Wrangler TJ |
Zestaw zawieszenia lift 4" Jeep Wrangler TJ 03-06 2 drzwi (Shadow Shocks) Superlift K843
Typ windy | Suspension Lift |
Amortyzatory | Shadow Shocks |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 4" |
Marka | Superlift |
Automatyczny | 2006 Jeep Wrangler TJ, 2005 Jeep Wrangler TJ, 2004 Jeep Wrangler TJ, 2003 Jeep Wrangler TJ |