Zestaw zawieszenia lift 4" Jeep Wrangler TJ 03-06 2 drzwi (Shadow Shocks) Superlift K843

0 Opinie
Numer katalogowy:
  • K843
Amortyzatory Shadow Shocks
Marka Superlift
Wyświetl wszystkie funkcje
79 314 Р
Zawiera 23% Vat
Tylko w przedsprzedaży
Średni czas dostawy od - 10 dni roboczych
Zamów telefonicznie phone +48 51 310 24 44
Upewnij się, że to pasuje

Proszę wybrać swój pojazd, aby upewnić się, że ten produkt pasuje.

Jest to 4-calowy zestaw podnoszenia zawieszenia SUPERLIFT do modeli Jeep Wrangler TJ 4WD z lat 1997-2002. Te Jeep Wrangler TJ były modelem ewolucyjnym. Dzięki zawieszeniu SUPERLIFT i nieco większym oponom Twój TJ może być prawdziwą maszyną terenową bez uszczerbku dla prowadzenia na drodze. Wrangler TJ 1997-2006 Powrócono do klasycznych okrągłych reflektorów w stylu CJ i zastosowano całkowicie nowe czterowahaczowe zawieszenie ze sprężynami śrubowymi (zarówno z przodu, jak iz tyłu), zapewniające lepszą jazdę i prowadzenie. W swojej podstawowej formie 4-ramienne mocowane od osi do ramy utrzymują oś w miejscu: 2-ramienne trzymające oś od przodu do tyłu oraz 2-ramienne służące do pozycjonowania osi na boki. Zawierał on przednie i tylne belki poprzeczne oraz listę nowych pozycji. Ten system SUPERLIFT jest przeznaczony dla właścicieli Jeepa Wranglera TJ z lat 1997-2002, którzy potrzebują prześwitu, elastyczności kół i płaskiej postawy. Nasz zestaw do Jeepa Wranglera TJ zaspokoi wszystkie Twoje potrzeby w zakresie podnoszenia pod względem jakości produktu, trwałości, wykonania i ceny. Zawiera wszystko, czego potrzebujesz, aby unieść swojego Wranglera TJ - żadne inne części nie są potrzebne: ale SUPERLIFT ma niestandardowe opcje i ulepszenia, aby spersonalizować Twoje osiągi. Chociaż zawieszenie jest zdecydowanie bardziej złożone, poprawia się jakość jazdy, a także poprawia się artykulacja, właściwości jezdne i spełnia specyfikacje OEM. Ta geometria zestawu dostosowuje przednie i tylne zgrabiarki fabryczne, aby zapewnić równą postawę. Obserwuje się prawidłowe kąty obrotu wału kardana. Inżynierowie SUPERLIFT projektują te 4-calowe przednie sprężyny śrubowe i 2,5-calowe tylne cewki, aby zapewnić równomierną wysokość jazdy. Rezultatem jest najlepsza jazda i prowadzenie ze wszystkich dostępnych 4-calowych cewek podnoszących. Są wstępnie ustawione, aby zmniejszyć zmęczenie stali, zminimalizować osiadanie i zagwarantować stałą wysokość jazdy. Śrutowanie w celu poprawy wytrzymałości na rozciąganie i maksymalizacji skoku koła bez poświęcania żywotności sprężyny. Wraz ze wzrostem prześwitu należy również zwiększyć długość niektórych łączników zawieszenia między osią a ramą (i/lub przesunąć punkt mocowania wahaczy), aby zaradzić utracie kątów skrętu kierownicy na przedniej osi. Do odzyskiwania rolek SUPERLIFT zawiera dwa (2) dolne łączniki zamienne z przodu i dwa (2) z tyłu. Są to wytrzymałe, grubościenne, wymienne ogniwa rurowe o stałej długości ze smarowanymi tulejami poliuretanowymi na każdym końcu. Mimośrodowe śruby krzywki znajdują się z przodu w celu dokładnej regulacji wyrównania. Dłuższe ramiona stabilizatora zapobiegają napięciu wstępnemu drążka (przód i tył). Zestaw obniżający skrzynię rozdzielczą reguluje kąt tylnego wału napędowego. Przedłużenia ograniczników kompresji zapobiegają nadmiernej kompresji (przód i tył). Tylne przedłużenie belki poprzecznej mocowane do osi również wzmacnia fabryczne mocowanie. Wszystkie te komponenty to prosta pozycja R&R (usuń fabrykę i zastąp ją SUPERLIFT). Ten system obejmuje zestaw czterech (4) amortyzatorów hydraulicznych Superlift. Amortyzatory Superlift zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić doskonałą jakość jazdy, trwałość i długowieczność. Wyposażone są w 10-biegowe zawory z czujnikiem prędkości, zapewniające maksymalną kontrolę na drodze lub w terenie bez uszczerbku dla komfortu jazdy. Odporność na uderzenia jest stale dostosowywana do terenu i prędkości pojazdu. Bezpośrednia konstrukcja przykręcana, nie wymaga spawania ani cięcia. Zawiera szczegółowe instrukcje odpowiednie zarówno dla majsterkowiczów, jak i instalatorów. To jest konfiguracja Super-EZ. Przód: sprężyny śrubowe (1 para); rurowe przednie dolne wahacze/dźwignie; tuleje poliuretanowe (8) i tuleje metalowe (4) do dźwigni; mimośrodowe śruby krzywki (2); stabilizatory (2); przedłużenia ogranicznika skoku sprężania (2); dostarczony sprzęt; Amortyzatory Superlift (2). Tył: sprężyny śrubowe (1 para); rurowe dolne wahacze/dźwignie (2); tuleje poliuretanowe (8) i tuleje metalowe (4) do dźwigni; stabilizatory (2); przedłużenia ogranicznika skoku sprężania (2); wspornik ruchomy belki (1); dostarczony sprzęt; Amortyzatory Superlift (2). NOTATKA. Bardzo mały procent Jeepów z 4-calowym podnoszeniem (z wyjątkiem modelu Rubicon) będzie wymagał urządzenia eliminującego poślizg widelca (SLE) i zestawu wymiany wału napędowego w celu zmniejszenia kąta nachylenia wału napędowego/wibracji przekładni; nie można tego określić, dopóki winda nie zostanie zainstalowana, a Jeep nie zostanie przetestowany na drodze.
Typ windy Suspension Lift
Amortyzatory Shadow Shocks
Strona instalacji Rear, Front
Wysokość podnoszenia, cale 4"
Marka Superlift
Automatyczny 2006 Jeep Wrangler TJ, 2005 Jeep Wrangler TJ, 2004 Jeep Wrangler TJ, 2003 Jeep Wrangler TJ
Zestaw zawieszenia lift 4" Jeep Wrangler TJ 03-06 2 drzwi (Shadow Shocks) Superlift K843
Typ windy Suspension Lift
Amortyzatory Shadow Shocks
Strona instalacji Rear, Front
Wysokość podnoszenia, cale 4"
Marka Superlift
Automatyczny 2006 Jeep Wrangler TJ, 2005 Jeep Wrangler TJ, 2004 Jeep Wrangler TJ, 2003 Jeep Wrangler TJ
Kontynuuj zakupy Przejdź do koszyka