Zestaw liftu zawieszenia 6" Ford F-250/F-350 11-16 (amortyzatory Fox 2.0) Superlift K989F
Produkt jest odpowiedni dla tych pojazdów
2011-2016 Ford F-250 Super Duty DIESEL
2011-2016 Ford F- 350 Super Duty DIESEL
Jest to kompletny zestaw do podnoszenia zawieszenia ramienia promieniowego do Forda F-250/F-350 4WD z silnikiem Diesla na lata 2011-2016
Zapewnia wysokość podnoszenia 6"
Obejmuje wspornik belki poprzecznej i pasujące wsporniki, tylne bloki, przednie i tylne amortyzatory Superlift lub przednie i tylne amortyzatory Bilstein serii 5100 lub przednie i tylne amortyzatory Fox® Performance Series 2.0 IFP
Ten zestaw zawiera również amortyzator King Shocks ze sprężyną gwintowaną (K989KG).
Co zawiera?
Przednie sprężyny śrubowe, wspornik stabilizatora belki, zapasowe wahacze, wahacz, regulacja stabilizatora, amortyzatory, tylny blok i zestaw śrub typu U oraz cały niezbędny osprzęt do Forda F-250/F-350 4WD z lat 2011-2016. Silnik
Szczegółowa instrukcja obsługi z instrukcjami krok po kroku dotyczącymi montażu zestawu podnoszącego, odpowiednia do samodzielnego lub profesjonalnego montażu
Zestawy podnoszące Superlift Suspension Systems są teraz dostępne w amortyzatorach Superlift LUB Bilstein amortyzatory LUB Fox®:
To jest 6-calowy zestaw podnoszenia zawieszenia Superlift do Forda F-250 z lat 2011-2016. F-350 Super Duty 4WD — silnik wysokoprężny
Modele OEM CAD i najnowsze oprogramowanie 3D zostały wykorzystane do dokładnego zaprojektowania układu zawieszenia, który obejmuje zestaw masywnych ramion rurowych o dużym prześwicie, zaprojektowanych do mocowania śrub bezpośrednio do mocowania fabryczne. Te wytrzymałe ramiona promieniowe wykorzystują gigantyczny OEM Cleveite® Wciskany w celu zmniejszenia hałasu, wibracji i szorstkości (NVH). Mają „naprawdę płaskie” powierzchni podnośnika, obejmują ustalające śruby krzywki i są przesunięte do wewnątrz, aby zapewnić maksymalny promień skrętu i prześwit dla opon.
Wspornik do przesuwania gąsienic, korekcja przedniego stabilizatora, ramię podnoszące, wsporniki przedłużające błotnik, wsporniki do przenoszenia przewodu hamulcowego , tylny podnośnik i cały niezbędny sprzęt są dołączone, aby upewnić się, że ten pakiet zawiera wszystko, czego potrzebujesz do prawidłowego działania. Opcje amortyzacji: Amortyzatory Superlift LUB Bilstein LUB Fox®
Cechy:
Wymiana Przednie sprężyny śrubowe poprawiają właściwości jezdne, podczas gdy tylne jednostki i nadbudowy zachowują nośność
Wymiana ramion promieniowych o szerokim prześwicie na tuleje gumowe Cleveite®; Styl OE
Ramię opuszczane Pitman w zestawie
Wspornik zmiany gąsienicy zapobiega blokowaniu kołków i uderzeniom kierownicy
Opcje amortyzatorów Przód i tył: Superlift LUB Bilstein® Series Amortyzatory ; 5100 LUB Fox® Performance Series 2.0 IFP
Objęte naszą ograniczoną dożywotnią gwarancją
Korzyści:
Zachowuje Charakterystyka rolek i pochylenia OEM.
Zachowuje właściwości jezdne i prowadzenie
Zaprojektowano przy użyciu danych CAD oryginalnego wyposażenia (OE), aby zapewnić dokładność.
UWAGI:
Jeśli system jest wyposażony w dwuczęściowy tylny wał napędowy, wymagane jest łożysko nośne dystansu. Część # 9669
Dłuższe śruby w kształcie litery U są wymagane w przypadku montażu fabrycznie montowanych u góry resorów piórowych nadbiegu. Oprócz zestawu do podnoszenia należy zakupić część nr 11734. Jeśli ciężarówka jest wyposażona w blok 3,71" i górne mocowanie, przeciążenie
INFORMACJE O OPONACH I KOŁACH
Prześwit koła w oponie
37 x 12,5 17 x 9 4,5 -
37 x 12,5 18 x 9 4,5 -
37 x 13,5 20 x 10 - od - 12 do -24
WAŻNE INFORMACJE: Dostarczone mocowania opon/kół są przybliżone. Rzeczywiste rozmiary opon danego rozmiaru mogą się znacznie różnić w zależności od marki. Producenci nie zawsze dopasowują punkty pomiarowe przemieszczenia i odwrotnego rozstawu kół. Odwrotny luz znacznie wpływa na prześwit między oponą a błotnikiem podczas pokonywania zakrętów. Szerokość kół i odległość między nimi wpływają na to, czy opony wystają poza błotniki iw jakim stopniu. Biorąc pod uwagę te ważne czynniki, przed zakupem zalecamy sprawdzenie właściwego wyboru opony/koła.
Podmodel | 6.7L V8 Diesel |
Typ windy | Suspension Lift |
Amortyzatory | Fox 2.0 Shocks |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 6" |
Podmodel | 4WD |
Marka | Superlift |
Waga | 252.4 lbs |
Długość pudełka | 33.75 in |
Szerokość pudełka | 16.5 in |
Wysokość pudełka | 11.5 in |
Automatyczny | 2011 Ford F-250, 2012 Ford F-250, 2013 Ford F-250, 2014 Ford F-250, 2015 Ford F-250, 2016 Ford F-250, 2011 Ford F-350, 2012 Ford F-350, 2013 Ford F-350, 2014 Ford F-350, 2015 Ford F-350, 2016 Ford F-350 |
Szerokość | 16.5 |
Podmodel | 6.7L V8 Diesel |
Typ windy | Suspension Lift |
Amortyzatory | Fox 2.0 Shocks |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 6" |
Podmodel | 4WD |
Marka | Superlift |
Waga | 252.4 lbs |
Długość pudełka | 33.75 in |
Szerokość pudełka | 16.5 in |
Wysokość pudełka | 11.5 in |
Automatyczny | 2011 Ford F-250, 2012 Ford F-250, 2013 Ford F-250, 2014 Ford F-250, 2015 Ford F-250, 2016 Ford F-250, 2011 Ford F-350, 2012 Ford F-350, 2013 Ford F-350, 2014 Ford F-350, 2015 Ford F-350, 2016 Ford F-350 |
Szerokość | 16.5 |