Zestaw podnoszenia 2.25"F/1.5"R Chevrolet Colorado/GMC Canyon/Hummer H3 07-12 ReadyLift 69-3070
Maksymalny udźwig: 2,25"F/1,5"R — Colorado, Canyon, Hummer H3
Do pojazdów z napędem na 4 koła tylko z kluczem skrętnym
Ciężarówki z napędem na dwa koła i sprężyną śrubową 69-3075
Zawiera przednie klucze skrętne i tylne ucha do podnoszenia.
ReadyLIFT z dumą oferuje system podnoszenia SST do pickupów Chevy Colorado 2WD/4WD (drążek skrętny) i Hummer H3 . Korzystając z popularnych technik inżynieryjnych ReadyLIFT, nasz zespół badawczo-rozwojowy stworzył prawdziwie przykręcany, niewymagający modyfikacji zestaw przedniego i tylnego podnośnika do pickupów Chevy Colorado z lat 2004-2012. Przód tej popularnej ciężarówki podnosi się o 2,25 cala do przodu dzięki regulowanym drążkom skrętnym ReadyLIFT. W przypadku tylnego podnośnika dołączone są nowe zaciski tylnych resorów piórowych, które zapewniają udźwig 1,5 cala. To pasuje do dobrego wszechstronnego podnośnika, odpowiedniego dla opon o wysokości do 32 cali i zapewnia lekkie nachylenie podczas holowania lub ciągnięcia. i przedłużki tylnego amortyzatora, więc nie musisz wymieniać standardowych amortyzatorów.
Montaż opon
Colorado/Canyon — maksymalna średnica opony 33"
33x10, 50 bez tarcia na szerokim kole 8" z offsetem +12
18" - 255/70R18
20" - 265/60R20
Hummer H3 - maksymalna średnica 35"
35x12,50 bez tarcia na kole o szerokości 8" z przesunięciem +25
Rozmiar opon Zalecenia dotyczące montażu kół i opon ReadyLIFT są zasadniczo oparte na kołach Wheel Pros i oponach Nitto. konstrukcja ściany bocznej, a ciśnienie pompowania będzie się znacznie różnić w zależności od producenta. opona i kiedy producent el. Każdą kombinację opon i kół należy sprawdzić przed montażem. Skonsultuj się z lokalnym instalatorem, aby dowiedzieć się więcej o oponach odpowiednich do Twojego zastosowania.
Uwaga dotycząca jazdy. Jeśli pojazd jest podniesiony i zamontowane są nieoryginalne koła i opony, konstrukcja producenta opon i jakość materiałów mogą mieć wpływ na właściwości jezdne pojazdu. . Wraz ze wzrostem rozmiarów kół pojazdów i opon, większość większych opon na rynku wtórnym do samochodów ciężarowych i SUV-ów to 10-warstwowe (lub więcej) opony E w porównaniu do typowych 6-warstwowych opon OEM. Ta sztywniejsza konstrukcja ściany bocznej zwiększa postrzeganą sztywność zawieszenia, często opisywaną jako szorstkość jazdy. Różnice w jeździe, prowadzeniu, przyczepności, hałasie, zużyciu paliwa i zużyciu między oponami całorocznymi, terenowymi, błotnymi lub terenowymi mogą być znaczne. Należy pamiętać, że wybór opon i felg zazwyczaj ma znaczący wpływ na komfort i efektywność jazdy. doświadczenia.
Komponenty zestawu
Jedna para kluczy skrętnych ReadyLIFT do poziomowania i jedna para wsporników tylnego podnośnika.
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 2.25" |
Podmodel | 4WD, RWD |
Marka | ReadyLift |
Automatyczny | 2012 Chevrolet Colorado, 2012 GMC Canyon, 2011 Chevrolet Colorado, 2011 GMC Canyon, 2010 Chevrolet Colorado, 2010 GMC Canyon, 2009 Chevrolet Colorado, 2009 GMC Canyon, 2008 Chevrolet Colorado, 2008 GMC Canyon, 2007 Chevrolet Colorado, 2007 GMC Canyon, 2010 Hummer H3, 2009 Hummer H3, 2008 Hummer H3, 2007 Hummer H3 |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 2.25" |
Podmodel | 4WD, RWD |
Marka | ReadyLift |
Automatyczny | 2012 Chevrolet Colorado, 2012 GMC Canyon, 2011 Chevrolet Colorado, 2011 GMC Canyon, 2010 Chevrolet Colorado, 2010 GMC Canyon, 2009 Chevrolet Colorado, 2009 GMC Canyon, 2008 Chevrolet Colorado, 2008 GMC Canyon, 2007 Chevrolet Colorado, 2007 GMC Canyon, 2010 Hummer H3, 2009 Hummer H3, 2008 Hummer H3, 2007 Hummer H3 |