Zestaw podnoszenia 3.5"F/1"R Chevrolet Silverado/GMC Sierra 2500 11-19 ReadyLift 69-3411
2011-UP GM HD 3,5" zestaw podnoszący z rurowym ramieniem ze stali nierdzewnej bez amortyzatorów.
Maksymalne podnoszenie: 3,5"F/1,0"R — maks. opona: 34" UWAGA: Tylko jedno tylne koło Nie do stosowania w samochodach ciężarowych wyposażonych w fabrycznie montowaną sprężynę przeciążeniową TOP, popularnie zwaną zestawem kempingowym. Wymaga dłuższych przednich amortyzatorów. Amortyzatory nie wchodzą w skład zestawu 69-3411. Bezpieczny montaż i równomierny rozkład obciążenia
Kute klucze skrętne z przedłużkami amortyzującymi
Odlewane bloki w stylu OEM
Nie wypaczają się ani nie wypaczają. zmiana kształtu
Nie jest wymagane cięcie ani spawanie OEM
Zachowana jazda fabryczna
W razie potrzeby... W pudełku
ReadyLIFT Zawieszenie Inc. ma przyjemność zaoferować właścicielom nowych ciężarówek Chevy i GMC 2500HD i 3500HD z lat 2011-2019 rozwiązanie do podnoszenia, które nie zrujnuje budżetu ani nie zmieni ciężarówki na zawsze. To prawdziwy przykręcany zestaw do podnoszenia! Zestaw podnośnika ReadyLIFT 69-3411 SST podniesie przód Twojej nowej ciężarówki HD do 3,5 cala!Ten oszałamiający zestaw podnośnika GMC/Chevy HD Truck SST zawiera parę mocnych, wytrzymałych górnych wahaczy z rur stalowych, zaprojektowanych tak, aby pasowały do wytrzymałości Twojej ciężarówki. 2011-2019 Kute klucze skrętne ReadyLIFT ukierunkowane na podnoszenie do HD zapewniają regulowane podnoszenie przy zachowaniu fabrycznego skoku. Te wytrzymałe kute klucze skrętne są mocniejsze niż standardowe klucze tej samej konstrukcji i mają unikalne indeksowanie dla tego zestawu! Zestaw podnoszący 69-3411 zawiera również obrabiane CNC podkładki dyferencjału, które obniżają dyferencjał i przesuwają przednie osie CV do bezpiecznego kąta fabrycznego w ciężarówkach z napędem na 4 koła. Ciężarówki z napędem na 4 koła nie będą używać podkładek dystansowych mechanizmu różnicowego. Aby podnieść tył nowej ciężarówki GMC Sierra Denali lub Silverado 2500 HD, zestaw do podnoszenia ReadyLIFT SST zawiera 1,0-calowe żeliwne bloki tylnego podnośnika w stylu OEM wraz z nowymi śrubami w kształcie litery U i osprzętem. Wersja tego zestawu jest również dostępna z pakietem holowniczym. z wyższym blokiem tylnego podnośnika 2,0" - użyj 69-3412.
Ten zestaw zawiera również nowe końcówki drążków kierowniczych o dużej wytrzymałości, które zastępują słabsze wersje fabryczne. Przez długi czas drążki kierownicze GM były słabym ogniwem wszystkich ciężarówek GM. Te wytrzymałe zespoły kierownicze są łatwe w instalacji i niewiarygodnie mocniejsze niż jednostki OEM. Takiej dbałości o szczegóły nie znajdziesz w żadnym innym nowym zestawie GM HD Truck Lift! Ta wspaniała kombinacja zapewnia nowym ciężarówkom GM HD większą stabilność dzięki wytrzymałym komponentom i umożliwia stosowanie opon o wysokości do 34 cali.
UWAGA. Wymagane dłuższe amortyzatory przednie. Amortyzatory nie są zawarte w 69-. 3411. Zalecane są przednie amortyzatory ReadyLIFT SST3000 Performance, zaprojektowane specjalnie do tego zestawu podnoszącego.
UWAGA. Opcjonalne tylne amortyzatory ReadyLIFT SST3000 Performance 93-3411R są również dostępne i sprzedawane oddzielnie.
UWAGA: Tylko jedno tylne koło. .
UWAGA: Nie nadaje się do samochodów ciężarowych wyposażonych w fabryczną sprężynę TOP, potocznie nazywanych pakietem kempingowym.
UWAGA: Ciężarówki GM HD z lat 2011-2019 wymagają ReadyLIFT 66-7822B. Narzędzie do odciążania klucza dynamometrycznego o dużej wytrzymałości.
Montaż opon
Maksymalna średnica opony 34"
34 x 11,50 bez tarcia na 9-calowym kole z przesunięciem +12
18 " - 295/70R18
20" - 275/65R20
22" - 285/55R22
Rozmiar opon Uwaga: zalecenia dotyczące montażu kół i opon ReadyLIFT są zwykle w oparciu o felgi P. rims ros i opony Nitto Ze względu na różnice między producentami opon, specyfikacje i rozmiary opon, w tym między innymi średnica całkowita, średnica toczna, szerokość bieżnika, współczynnik kształtu, wzór występów, konstrukcja ściany bocznej i ciśnienie w oponach, będą się znacznie różnić w zależności od producenta opon i kół. Każdą kombinację opon i kół należy przetestować przed montażem. Skonsultuj się z lokalnym instalatorem, aby dowiedzieć się więcej o oponach odpowiednich do Twojego zastosowania.
Uwaga dotycząca Jeśli pojazd jest podniesiony i zamontowano nieoryginalne koła i opony, konstrukcja producenta opon i jakość materiałów mogą mieć wpływ na jakość jazdy pojazdu. . Wraz ze wzrostem rozmiarów kół pojazdów i opon, większość większych opon na rynku wtórnym do samochodów ciężarowych i SUV-ów to 10-warstwowe (lub więcej) opony E w porównaniu do typowych 6-warstwowych opon OEM. Ta sztywniejsza konstrukcja ściany bocznej zwiększa postrzeganą sztywność zawieszenia, często opisywaną jako szorstkość jazdy. Różnice w jeździe, prowadzeniu, przyczepności, hałasie, zużyciu paliwa i zużyciu między oponami całorocznymi, terenowymi, błotnymi lub terenowymi mogą być znaczne. Należy pamiętać, że wybór opon i felg zazwyczaj ma znaczący wpływ na komfort i efektywność jazdy. wrażenia z jazdy.
Elementy zestawu
Rurowe górne wahacze
Kute klucze skrętne indeksowane do podnoszenia 3,5".
Ciężki Zespoły drążków kierowniczych do wymiany w czasie pracy
Podkładki dystansowe mechanizmu różnicowego
1,0-calowe żeliwne bloki tylnego podnośnika OEM z dłuższymi śrubami w kształcie litery U.
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 3.5" |
Podmodel | 4WD |
Notatka | Max Lift: 3.5"F/1.0"R - Max Tire: 34" Single Rear Wheel Only Not for use on trucks equipped with factory TOP overload spring commonly referred to as a camper package. Requires the use of longer front shocks. Shocks not included with kit 69-3411.Solid Mou |
Marka | ReadyLift |
Automatyczny | 2011 Chevrolet Silverado 2500, 2012 Chevrolet Silverado 2500, 2013 Chevrolet Silverado 2500, 2014 Chevrolet Silverado 2500, 2015 Chevrolet Silverado 2500, 2016 Chevrolet Silverado 2500, 2017 Chevrolet Silverado 2500, 2018 Chevrolet Silverado 2500, 2019 Chevrolet Silverado 2500, 2011 GMC Sierra 2500, 2012 GMC Sierra 2500, 2013 GMC Sierra 2500, 2014 GMC Sierra 2500, 2015 GMC Sierra 2500, 2016 GMC Sierra 2500, 2017 GMC Sierra 2500, 2018 GMC Sierra 2500, 2019 GMC Sierra 2500 |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 3.5" |
Podmodel | 4WD |
Notatka | Max Lift: 3.5"F/1.0"R - Max Tire: 34" Single Rear Wheel Only Not for use on trucks equipped with factory TOP overload spring commonly referred to as a camper package. Requires the use of longer front shocks. Shocks not included with kit 69-3411.Solid Mou |
Marka | ReadyLift |
Automatyczny | 2011 Chevrolet Silverado 2500, 2012 Chevrolet Silverado 2500, 2013 Chevrolet Silverado 2500, 2014 Chevrolet Silverado 2500, 2015 Chevrolet Silverado 2500, 2016 Chevrolet Silverado 2500, 2017 Chevrolet Silverado 2500, 2018 Chevrolet Silverado 2500, 2019 Chevrolet Silverado 2500, 2011 GMC Sierra 2500, 2012 GMC Sierra 2500, 2013 GMC Sierra 2500, 2014 GMC Sierra 2500, 2015 GMC Sierra 2500, 2016 GMC Sierra 2500, 2017 GMC Sierra 2500, 2018 GMC Sierra 2500, 2019 GMC Sierra 2500 |