Zestaw zawieszenia lift 4" Jeep Wrangler TJ 97-02 2 drzwi (Shadow Shocks) Superlift K842

0 Opinie
Numer katalogowy:
  • K842
Amortyzatory Shadow Shocks
Marka Superlift
Wyświetl wszystkie funkcje
4 354.5 zł
Zawiera 23% Vat
Tylko w przedsprzedaży
Średni czas dostawy od - 10 dni roboczych
Zamów telefonicznie phone +48 51 310 24 44
Upewnij się, że to pasuje

Proszę wybrać swój pojazd, aby upewnić się, że ten produkt pasuje.

To jest zestaw podnoszenia zawieszenia 4" SUPERLIFT do modeli Jeep Wrangler TJ 4WD z lat 1997-2002. Te Jeep Wrangler TJ były modelem ewolucyjnym. Dzięki zawieszeniu SUPERLIFT i nieco większym oponom Twój TJ może być prawdziwą maszyną terenową bez uszczerbku dla prowadzenia na drodze.

 

1997-2006 Wrangler TJ Powrócono do klasycznych okrągłych reflektorów w stylu CJ i zastosowano całkowicie nowe czterowahaczowe zawieszenie ze sprężynami śrubowymi (zarówno z przodu, jak iz tyłu), zapewniające lepszą jazdę i prowadzenie. W swojej podstawowej formie 4-ramienne mocowane od osi do ramy utrzymują oś w miejscu: 2-ramienne trzymające oś od przodu do tyłu oraz 2-ramienne służące do pozycjonowania osi na boki. Zawierał on przednie i tylne poprzeczki oraz listę nowych funkcji.

 

Ten system SUPERLIFT jest przeznaczony dla właścicieli Jeepa Wranglera TJ z lat 1997-2002, którzy oczekują prześwitu, elastyczności w zakresie skoku kół i wyprostowany stojak. Nasz zestaw do Jeepa Wranglera TJ zaspokoi wszystkie Twoje potrzeby w zakresie podnoszenia pod względem jakości produktu, trwałości, wykonania i ceny. Zawiera wszystko, czego potrzebujesz, aby podnieść swojego Wranglera TJ — żadne inne części nie są potrzebne: ale SUPERLIFT ma niestandardowe opcje i ulepszenia, aby spersonalizować Twoje osiągi.

 

Chociaż zawieszenie jest zdecydowanie bardziej złożony, poprawia się jakość jazdy, poprawia się artykulacja, właściwości jezdne i spełnia specyfikacje OEM. Ta geometria zestawu dostosowuje przednie i tylne zgrabiarki fabryczne, aby zapewnić równą postawę. Zachowane są prawidłowe kąty wału napędowego.

 

Inżynierowie SUPERLIFT projektują te 4-calowe przednie sprężyny śrubowe i 2,5-calowe tylne sprężyny śrubowe, aby zapewnić równy prześwit. Rezultatem jest najlepsza jazda i prowadzenie ze wszystkich dostępnych 4-calowych cewek podnoszących. Są wstępnie ustawione, aby zmniejszyć zmęczenie stali, zminimalizować osiadanie i zagwarantować stałą wysokość jazdy. Śrutowane, aby poprawić wytrzymałość na rozciąganie i zmaksymalizować skok koła bez poświęcania żywotności sprężyn.

 

Wraz ze wzrostem wysokości jazdy, długość niektórych łączników zawieszenia między osią a ramą musi być również zmniejszona powiększony (i/lub przesunięty punkt mocowania drążka), aby rozwiązać problem utraty kątów skrętu kierownicy na przedniej osi. Do odzyskiwania rolek SUPERLIFT zawiera dwa (2) dolne łączniki zamienne z przodu i dwa (2) z tyłu. Są to wytrzymałe, grubościenne, wymienne ogniwa rurowe o stałej długości ze smarowanymi tulejami poliuretanowymi na każdym końcu. Mimośrodowe śruby krzywki znajdują się z przodu w celu dokładnej regulacji ustawienia.

 

Dłuższe ramiona stabilizatora zapobiegają wstępnemu naprężeniu drążka (przód i tył). Zestaw obniżający skrzynię rozdzielczą reguluje kąt tylnego wału napędowego. Przedłużenia ograniczników kompresji zapobiegają nadmiernej kompresji (przód i tył). Przedłużenie tylnej belki poprzecznej, które jest mocowane do osi, również wzmacnia fabryczne mocowanie.

 

Wszystkie te elementy są prostym R&R (Usuń fabryczne i zastąp SUPERLIFT)

 

Ten system zawiera zestaw czterech (4) amortyzatorów hydraulicznych Superlift. Amortyzatory Superlift zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić doskonałą jakość jazdy, trwałość i długowieczność. Wyposażone są w 10-biegowe zawory z czujnikiem prędkości, zapewniające maksymalną kontrolę na drodze lub w terenie bez uszczerbku dla komfortu jazdy. Odporność na uderzenia jest stale dostosowywana do terenu i prędkości pojazdu.

 

Konstrukcja przykręcana bezpośrednio, która nie wymaga spawania ani cięcia. Zawiera szczegółowe instrukcje odpowiednie zarówno dla majsterkowiczów, jak i instalatorów. To jest konfiguracja Super-EZ.

 

Przód: sprężyny śrubowe (1 para); rurowe przednie dolne wahacze/dźwignie; tuleje poliuretanowe (8) i tuleje metalowe (4) do dźwigni; mimośrodowe śruby krzywki (2); stabilizatory (2); przedłużenia ogranicznika skoku sprężania (2); dostarczony sprzęt; Amortyzatory Superlift (2 sztuki).

Tył: sprężyny śrubowe (1 para); rurowe dolne wahacze/dźwignie (2); tuleje poliuretanowe (8) i tuleje metalowe (4) do dźwigni; stabilizatory (2); przedłużenia ogranicznika skoku sprężania (2); wspornik ruchomy belki (1); dostarczony sprzęt; Amortyzatory Superlift (2).

UWAGA. Bardzo mały procent Jeepów z 4-calowym podnoszeniem (z wyjątkiem modelu Rubicon) będzie wymagał urządzenia eliminującego poślizg widelca (SLE) i zestawu wymiany wału napędowego w celu zmniejszenia kąta nachylenia wału napędowego/wibracji przekładni; nie można tego ustalić, dopóki winda nie zostanie zainstalowana, a Jeep nie zostanie przetestowany na drodze.

 

Typ windy Suspension Lift
Amortyzatory Shadow Shocks
Strona instalacji Rear, Front
Wysokość podnoszenia, cale 4"
Marka Superlift
Automatyczny 2002 Jeep Wrangler TJ, 2001 Jeep Wrangler TJ, 2000 Jeep Wrangler TJ, 1999 Jeep Wrangler TJ, 1998 Jeep Wrangler TJ, 1997 Jeep Wrangler TJ
Zestaw zawieszenia lift 4" Jeep Wrangler TJ 97-02 2 drzwi (Shadow Shocks) Superlift K842
Typ windy Suspension Lift
Amortyzatory Shadow Shocks
Strona instalacji Rear, Front
Wysokość podnoszenia, cale 4"
Marka Superlift
Automatyczny 2002 Jeep Wrangler TJ, 2001 Jeep Wrangler TJ, 2000 Jeep Wrangler TJ, 1999 Jeep Wrangler TJ, 1998 Jeep Wrangler TJ, 1997 Jeep Wrangler TJ
Kontynuuj zakupy Przejdź do koszyka