Zestaw zawieszenia lift 4" Jeep Wrangler TJ 97-02 2 drzwi (Shadow Shocks) Superlift K842
To jest zestaw podnoszenia zawieszenia 4" SUPERLIFT do modeli Jeep Wrangler TJ 4WD z lat 1997-2002. Te Jeep Wrangler TJ były modelem ewolucyjnym. Dzięki zawieszeniu SUPERLIFT i nieco większym oponom Twój TJ może być prawdziwą maszyną terenową bez uszczerbku dla prowadzenia na drodze.
1997-2006 Wrangler TJ Powrócono do klasycznych okrągłych reflektorów w stylu CJ i zastosowano całkowicie nowe czterowahaczowe zawieszenie ze sprężynami śrubowymi (zarówno z przodu, jak iz tyłu), zapewniające lepszą jazdę i prowadzenie. W swojej podstawowej formie 4-ramienne mocowane od osi do ramy utrzymują oś w miejscu: 2-ramienne trzymające oś od przodu do tyłu oraz 2-ramienne służące do pozycjonowania osi na boki. Zawierał on przednie i tylne poprzeczki oraz listę nowych funkcji.
Ten system SUPERLIFT jest przeznaczony dla właścicieli Jeepa Wranglera TJ z lat 1997-2002, którzy oczekują prześwitu, elastyczności w zakresie skoku kół i wyprostowany stojak. Nasz zestaw do Jeepa Wranglera TJ zaspokoi wszystkie Twoje potrzeby w zakresie podnoszenia pod względem jakości produktu, trwałości, wykonania i ceny. Zawiera wszystko, czego potrzebujesz, aby podnieść swojego Wranglera TJ — żadne inne części nie są potrzebne: ale SUPERLIFT ma niestandardowe opcje i ulepszenia, aby spersonalizować Twoje osiągi.
Chociaż zawieszenie jest zdecydowanie bardziej złożony, poprawia się jakość jazdy, poprawia się artykulacja, właściwości jezdne i spełnia specyfikacje OEM. Ta geometria zestawu dostosowuje przednie i tylne zgrabiarki fabryczne, aby zapewnić równą postawę. Zachowane są prawidłowe kąty wału napędowego.
Inżynierowie SUPERLIFT projektują te 4-calowe przednie sprężyny śrubowe i 2,5-calowe tylne sprężyny śrubowe, aby zapewnić równy prześwit. Rezultatem jest najlepsza jazda i prowadzenie ze wszystkich dostępnych 4-calowych cewek podnoszących. Są wstępnie ustawione, aby zmniejszyć zmęczenie stali, zminimalizować osiadanie i zagwarantować stałą wysokość jazdy. Śrutowane, aby poprawić wytrzymałość na rozciąganie i zmaksymalizować skok koła bez poświęcania żywotności sprężyn.
Wraz ze wzrostem wysokości jazdy, długość niektórych łączników zawieszenia między osią a ramą musi być również zmniejszona powiększony (i/lub przesunięty punkt mocowania drążka), aby rozwiązać problem utraty kątów skrętu kierownicy na przedniej osi. Do odzyskiwania rolek SUPERLIFT zawiera dwa (2) dolne łączniki zamienne z przodu i dwa (2) z tyłu. Są to wytrzymałe, grubościenne, wymienne ogniwa rurowe o stałej długości ze smarowanymi tulejami poliuretanowymi na każdym końcu. Mimośrodowe śruby krzywki znajdują się z przodu w celu dokładnej regulacji ustawienia.
Dłuższe ramiona stabilizatora zapobiegają wstępnemu naprężeniu drążka (przód i tył). Zestaw obniżający skrzynię rozdzielczą reguluje kąt tylnego wału napędowego. Przedłużenia ograniczników kompresji zapobiegają nadmiernej kompresji (przód i tył). Przedłużenie tylnej belki poprzecznej, które jest mocowane do osi, również wzmacnia fabryczne mocowanie.
Wszystkie te elementy są prostym R&R (Usuń fabryczne i zastąp SUPERLIFT)
Ten system zawiera zestaw czterech (4) amortyzatorów hydraulicznych Superlift. Amortyzatory Superlift zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić doskonałą jakość jazdy, trwałość i długowieczność. Wyposażone są w 10-biegowe zawory z czujnikiem prędkości, zapewniające maksymalną kontrolę na drodze lub w terenie bez uszczerbku dla komfortu jazdy. Odporność na uderzenia jest stale dostosowywana do terenu i prędkości pojazdu.
Konstrukcja przykręcana bezpośrednio, która nie wymaga spawania ani cięcia. Zawiera szczegółowe instrukcje odpowiednie zarówno dla majsterkowiczów, jak i instalatorów. To jest konfiguracja Super-EZ.
Przód: sprężyny śrubowe (1 para); rurowe przednie dolne wahacze/dźwignie; tuleje poliuretanowe (8) i tuleje metalowe (4) do dźwigni; mimośrodowe śruby krzywki (2); stabilizatory (2); przedłużenia ogranicznika skoku sprężania (2); dostarczony sprzęt; Amortyzatory Superlift (2 sztuki).
Tył: sprężyny śrubowe (1 para); rurowe dolne wahacze/dźwignie (2); tuleje poliuretanowe (8) i tuleje metalowe (4) do dźwigni; stabilizatory (2); przedłużenia ogranicznika skoku sprężania (2); wspornik ruchomy belki (1); dostarczony sprzęt; Amortyzatory Superlift (2).
UWAGA. Bardzo mały procent Jeepów z 4-calowym podnoszeniem (z wyjątkiem modelu Rubicon) będzie wymagał urządzenia eliminującego poślizg widelca (SLE) i zestawu wymiany wału napędowego w celu zmniejszenia kąta nachylenia wału napędowego/wibracji przekładni; nie można tego ustalić, dopóki winda nie zostanie zainstalowana, a Jeep nie zostanie przetestowany na drodze.
Typ windy | Suspension Lift |
Amortyzatory | Shadow Shocks |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 4" |
Marka | Superlift |
Automatyczny | 2002 Jeep Wrangler TJ, 2001 Jeep Wrangler TJ, 2000 Jeep Wrangler TJ, 1999 Jeep Wrangler TJ, 1998 Jeep Wrangler TJ, 1997 Jeep Wrangler TJ |
Typ windy | Suspension Lift |
Amortyzatory | Shadow Shocks |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 4" |
Marka | Superlift |
Automatyczny | 2002 Jeep Wrangler TJ, 2001 Jeep Wrangler TJ, 2000 Jeep Wrangler TJ, 1999 Jeep Wrangler TJ, 1998 Jeep Wrangler TJ, 1997 Jeep Wrangler TJ |